Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse inssistä läpi surettaa tosi paljon :(

Vierailija
29.01.2022 |

Olen yrittänyt läpäistä inssin 4 kertaa.
Kun ajan ajo opettajani kanssa asiat sujuu hyvin. Osaan omatoimisesti ajaa ja pärjään liikenteessä. Ajo opettajani on sanonut jo monta kertaa "Sinä osaat ajaa sinun pitäisi kyllä päästä jo näillä taidoilla inssi läpi."
Hallitsen auton käsittelyn minulla on hyvä ja itsevarma olo kun ajan ajotunnilla autoa. MUTTA heti kun tulee inssi eteen syke nousee, ahdistun, kurkkua kuristaa. Jännittää, pelottaa. Keskittyminen herpaantuu ja on todella kovat paineet inssin aikana. Joten aina teen jonkun virheen kun olen niin paniikissa. Surettaa ja itken koska tiedän että osaan ajaa ja haluan ajaa mutta inssissä vaikutan siltä kun en olisi ikinä auton rattiin koskenutkaan.
Miten ihmeessä selvitä inssi tilanne niin että ei jännitä tai panikoi liikaa?
Miten teidän inssit meni?
Olisiko jollain antaa inssiin jotain hyviä vinkkejä? Kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että jos ei pääse neljännelläkään yrittämällä läpi, ei tarvitse mennä tonne liikenteeseen ollenkaan. Olen niin kyrsiintynyt noihin tunareihin liikenteessä. Aiheuttavat vaaratilanteita jatkuvasti, toisten täytyy väistellä, hidastella, jarruttaa, kiihdyttää, kiinnittää huomio näihin tai tehdä ohituksia. Ja tämä on lisääntynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana hälyttävästi.

Vierailija
22/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt jo vanha ketju, mutta itse en päässyt ekalla. Kuumotti ihan liikaa, en muista koska olisin jännittänyt niin paljon. Eka virhe tuli nopeasti, liikenneympyrään ja aloin epäröimään olenko oikealla kaistalla, rupesin sit hädässä vaihtaa kesken ympyrän ja tutvo tarttu rattiin kolarin estämiseksi. Sen jälkeen auto sammuili monta kertaa, kytkin unohtui kokoajan jne. Aika floppi. 

tokalla kerralla sitten hyvin rauhassa, eikä mitään vaaratilanteita. Helppo reittikin. Pelkkiä käännöksiä ja suoraan ajamista. Rupesi kokeen päätteeksi saarnaamaan kun en katso kuollutta kulmaa jnejne, olin aika varma että hylsy tulee. No ei, loppusaarna ja sanat MUTTA, mä hyväksyn nyt tän kokeen mut aika rimaa hipoen. No sehän riittänee, että hyväksyi.

kokeessa suosittelen kaikkia vaan luottamaan omiin taitoihinsa, niin sähläämistä ei niin paljon tapahdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän