Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaleat viiksikarvat naisella

Vierailija
29.01.2022 |

Mulla on iän myötä alkanut ylähuulen päältä kasvamaan ihokarvat pidemmäksi. Ne on (vielä) onneksi hentoisia ja vaaleita, mutta pituuden vuoksi tietyssä valossa pistää silmään. Mikä on paras menetelmä/laite niitä trimmailla? Vinkkejä kiitos :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pinseteillä. Toivon, että kalju iskee, niinkuin piloille nypityissä kulmissa joillain.

Vierailija
2/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että tunnen erään 45 naisen joka EI ajele viiksiään. Aivan kauheata. Ovat vielä pitkiä ja selkeästi havaittavissa. En vaan kehtaa sanoa asiasta mutta koen myötähäpeää jos hänen kanssaan käyn vaikka kaupassa tjms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että tunnen erään 45 naisen joka EI ajele viiksiään. Aivan kauheata. Ovat vielä pitkiä ja selkeästi havaittavissa. En vaan kehtaa sanoa asiasta mutta koen myötähäpeää jos hänen kanssaan käyn vaikka kaupassa tjms

Eikö sinusta olisi kuvottavaa, jos nainen ajelisi viiksensä?

Vierailija
4/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvaveitsi toimii hyvin kasvonukkaan. Nyppiminen sattuu liikaa ja vahaaminen tms. tuottaa sisäänkasvaneita karvoja.

Vierailija
5/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankaus.

Vierailija
6/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypin pinseteillä. Toivon, että kalju iskee, niinkuin piloille nypityissä kulmissa joillain.

Valitettavasti ei. Mulla pari tummempaa karvaa leuassa ja ylähuulessa ja eivät ole vuosikausien nyppimisestä huolimatta luovuttaneet. Kulmakarvat sen sijaan lopettavat heti kasvun, jos näkevätkin pinsetit..

Vierailija
7/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kasvaa vaan. Kasvatat kunnon kalapuikkoviikset. Suosittelen viiksivahaa muotoiluun.

Vierailija
8/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille tarkoitettu epilaattori on hyvä. Vahaus venyttää ihoa.

Vierailija
9/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei. Mulla pari tummempaa karvaa leuassa ja ylähuulessa ja eivät ole vuosikausien nyppimisestä huolimatta luovuttaneet. Kulmakarvat sen sijaan lopettavat heti kasvun, jos näkevätkin pinsetit..

Mikset käy laseroimassa niitä pois pysyvästi. Itselläni oli leuassa ja poistin ne. Maksaa noin sata euroa toimistomaksuineen.

Vierailija
10/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut epikulaattoria? Siis sitä säärikarvojen poistajaa.

Ei kasva ihan heti sänkeä.

Vierailija
11/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä nypi! Älä tee mitään, mikä nostaa juurineen esim. parranajokoneet, jopa kulmakarvaveitsi voi sen tehdä. Kokeilin toiselle puolelle, ja siellä kasvaa nyt mustaa rautalankaa ja joka aamu nypittävä. Toisella puolella ylähuulta edelleen vaaleaa karvaa. Sakset tai karvanpoistiaine ehkä paras. Voivat tulla tummempina takaisin, mutta ei paksumpina.

Vierailija
12/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy laseroimassa niitä pois pysyvästi. Itselläni oli leuassa ja poistin ne. Maksaa noin sata euroa toimistomaksuineen.

Tepsii vain tummempiin karvoihin tuo laser, näyttämällä laserhoitaja voi kertoa kannattaako laseroida ja sitten laseroi, jos voi. Minulla olivat vaaleanruskeita (olen aito blondi).

Vierailija
13/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun karvat kasvaa aina parhaiten väärissä paikoissa 😂.

Vierailija
14/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä nypi! Älä tee mitään, mikä nostaa juurineen esim. parranajokoneet, jopa kulmakarvaveitsi voi sen tehdä. Kokeilin toiselle puolelle, ja siellä kasvaa nyt mustaa rautalankaa ja joka aamu nypittävä. Toisella puolella ylähuulta edelleen vaaleaa karvaa. Sakset tai karvanpoistiaine ehkä paras. Voivat tulla tummempina takaisin, mutta ei paksumpina.

Edelleen tätä väärää uskomusta esiintyy. Karvat eivät kasva paksumpina takaisin, vaikka nyppii ja poistaa. Kyse on hormonitoiminnasta, jos ne paksunevat ja uudistuvat nopeasti. Siihen ei ulkoinen toimenpide vaikuta.

Vierailija
15/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tummaa, voisi IPL-laite auttaa, niitä voi ostaa mm. netistä.

Vierailija
16/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kertakäyttöhöylällä :) N55

Vierailija
17/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-shopin Flawless on hyvä.

Vierailija
18/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä itse leikkaatte ihokarvat käsivarsissa?

Itse käytän hiustenleikkuukonetta 0,5 cm säädöllä. Joskus olen löytänyt 3cm pitkiä käsikarvoja.

Ei näytä kivalta tummalla kolmekymppisellä.

Vierailija
19/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti. Olet varmasti myös aina levittänyt aurinkovoidetta vaan toiselle puolelle kasvoja, ihan vaan nähdäksesi miten se toimii.

Vierailija
20/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv-shopin Flawless on hyvä.

Sehän on parranajokone!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi