Minkä kokoinen sara sieppi on oikeasti? Eilen tv ssä oli uimapuvussa
Kommentit (203)
Kun olin 176 ja painoin 73 olin ihan helvetin hyvän näköinen. Kuten Sarakin.
Mun mielestä sieppi on upea ja juuri hyvän painoinen.
https://www.instagram.com/p/CZMJ8KBsIhc/?utm_medium=copy_link
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen ja sopiva. Lopettakaa haukkumasta!
Kukaan ole haukkunut. Tosiasia on, ettei ole pienikokoinen.
Ei ole missimittoja lähelläkään enää. Mutta ei kai tuo haittaa.
Sopivan ihana vaikka pehmoleluksi yli 180 senttiselle miehelle!
Sara oli nätti niin kuin aina!
Vartalo no "You are the reason why god made a girl"
Tikku vartalot on perziiztä.
Vierailija kirjoitti:
Et kaikkien mielestä, kuten ei Sarakaan. Lähellä ylipainoa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kg painoa pois ni olis ok. Martinalla on paljon parempi kroppa, sopivan lihaksikas ja treenattu.
Hyi helvetti joku Martina. Kyllä Sara Sieppi on paljon kauniimpi kuin kolhon näköinen aitolehti.
Martinan ulkonäkö ei edes ole niin paha, vaikka aika överiksi alkaa pikkuhiljaa mennä mesolankojen sun muiden toimenpiteiden suhteen. Luonne sen sijaan hrrrrrr 😳.
Sieppi vaikuttaa siihen verrattuna ihan herttaiselta. Ei mikään ruudinkeksijä kaikesta päätellen. En tiedä kuka jaksaa taivastella Sieppiä uimapuvussa monen sivun verran. Kaikkihan nämä sometähtöset muokkaa kuviaan ja ne otetaan tietyistä kuvakulmista.
En ihmettele kyllä, että Sara Sieppi ahdistuu sinkkuudestaan. Yli 175 cm, entinen missi, +30-vuotias, julkkis, ilmeisen vaativa luonne, töissä koko ajan... Kyllä melkein ulkomaille täytyy lähteä miehenhakuun tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ihan eri kauneusihanne kuin vaikka 10 vuotta sitten. Kurvikkuus on tullut muotiin ja sen huomaa julkkiksista. Sara on todella upeakroppainen. Hän vastaa täydellisesti nykyistä kauneusihannetta, joka ei ole langanlaiha, eikä superhoikka vaan sopusuhtaisen täyteläinen, normaalipainon ylärajoissa, vielä nomaalipainon puolella. Kaikin puolin terveellinen paino ja hyvännäköinen myös.
Olkoon "kauneusihanne" (siis median tuputtama) mikä hyvänsä, niin ylipainoa hipova tuhti tyttö on harvojen miesten ihanne todellisuudessa. Tutkimuksiakin löytyy;)
Saralle on tullut lisää painoa n. 25 kg missi aikojen jälkeen, eli noin kymmenessä vuodessa. Ei näytä kovin hyvinvoivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kaikkien mielestä, kuten ei Sarakaan. Lähellä ylipainoa jo.
Tiesitkös, että ylipaino on ihmisen määrittelemä asia?
Näyttää lievästi ylipainoiselta. Mutta on todella kaunis, kilot kertyvät edullisesti
Ehkä se TV ruutu Isontaa, jos ruudussa näyttää pulskalta.
Vierailija kirjoitti:
180/90
kuulostaa isolta painolta mut itse ainakin olin hoikka tuolla painolla, nyt 100kg mut iso osa onkin lihasta.
Kilot ovat Saralla isosti rinnoissa.varsinkin Instakuvien perusteella, joita hän toki rajusti muokkaa, mikä taas on oikeasti tosi surullista. Esim.17 v kummityttöni tekee jo samaa..rinnat oltava isosti kuvissa esillä, ja kasvoja muokataan joka kuvaan..
Vierailija kirjoitti:
180/90
tuon 90kg ainakin, katsoin vielä kuvia hänestä niin aika samalta näytetään, itse oon lihaksikkaampi ja 100kg eli sara joku 90-95kg jos tuon 180 pitkä
Täällä taas Ally Mcbeal/tikkukeppi/anorektikko vartalon puolustajat meuhkaavat suu vaahdossa..
Taitaa suurin osa olla kateellisia 😊
Klassista naisvihaa. Kaunis nainen on iät ja ajat ollut vapaata riistaa mitä tulee ulkonäön haukkumiseen. Haluaisin nähdä nää haukkujat bikineissä telkkarissa 😃
T: kaunis nainen