Minkä kokoinen sara sieppi on oikeasti? Eilen tv ssä oli uimapuvussa
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit 🤗
Silikonia.
10 kg painoa pois ni olis ok. Martinalla on paljon parempi kroppa, sopivan lihaksikas ja treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvissa missit näyttää ihmisiltä, mutta todellisuudessa melko kääpiöitä
Tämä. Satuin kerran juna-asemalle kun siellä oli Miss Suomi -kisailijoita odottamassa junalta jotain missiä, ymmärsin puheista että heillä oli joku keskinäinen kokoontuminen tyttöjen ilta-tyyliin. Olivat kaikki thoudella pieniä ja laihoja. Ruutu lisää kiloja ihmiseen.
Sieppi ei ole enää missimitoissa. Heidi Willman ei ole ollut koskaan, vaikka missiksi valittiinkin.
Hyvä niin! Naisen pitää olla Persevä ja Rintava. Siepin kohdalla sekään ei tosin auta kun on hölmö.
Sara on todella kaunis.
Ihana Sara <3
Vierailija kirjoitti:
Sara on valinnut ulkonäön ja julkisuuden ammatikseen, hyvä niin. Elättää sillä itsensä ja välillisesti muitakin. Ammatti tuo kuitenkin oikeuden arvioida hänen työkaluaan eli ulkonäköään mutta henkilöön menevää solvaamista se ei oikeuta. Kaikkien ulkonäöllään ansaitsevien kuvat on käsitelty, eikä niitä senkään vuoksi saa pitää minään ulkonäköihanteena. Itse pidän Saran tyypistä ja tyylistä mutta se on vain minun mielipiteeni.
Ihan sama mitä Sara on valinnut, mutta kyllä se kertoo jotain sinun omasta päänsisuksesta jos saat jotain kicksejä ihmisten ulkonäön haukkumisesta anonyyminä Vauva-palstalla. Voisihan sitä perustella kumppaninkin ulkonäön arvostelua sillä, että "jos olet valinnut alkaa parisuhteeseen toisen ihmisen kanssa, niin silloin sinun ulkonäkösi kuuluu myös sille toiselle osapuolelle", mutta tuskin kukaan pitää mitenkään hyvän maun mukaisena jos mies sanoo vaimolleen, että "hirveä läski susta on tullut, koita laihduttaa kun eihän tollaista halua kukaan panna".
No jos katsot Willmanin kuvia 20 vuoden takaa, niin oli kyllä todella hoikka missivuotenaan. Saanut sen jälkeen kaksi lasta ja sairastanut syövänkin. Arvelisin että liikakilot on hänelle pikkujuttu sen rinnalla.
sara kehtaa kuitenkin esiintyä uimapuvussa telkkarissa!
ihan sama minkä kokoinen hän on!
av-mammojen kateellisuus on taattua.
Minusta hän on hyvissä mitoissa. Liian malli laiha ei ole hyvä, luut näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sara on todella kaunis.
Ihana Sara <3
Ankarasti samaa mieltä! :)
Hän on viime vuosina lihonut. Lieneekö syynä alkoholi vai mikä? Vaikuttaa herkältä naiselta, julkisuus ei selvästi tee hyvää pääkopalle.
Sieppi 84 kiloa. Mehevöityy koko ajan.
M
Vierailija kirjoitti:
Ihan sopivan kokoinen kotelo. Olen pannut muutaman kerran.
Moi Roberto Salminen!
Miksei tämä muuta takaisin Lappiin ja perusta perhettä jonkun perusjänkäjuntin kanssa. Saisi samalla mielenterveytensäkin kuntoon.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
172cm , 173 cm . Fakta
Miten noin epätarkka mitta voi olla faktaa?
Mittaa itsesi aamulla ja illalla,
itse olen aamuisin satakasikuus, illalla 'vain' satakasiviis. Illalla myös paino on kilon pari enemmän.
Vierailija kirjoitti:
10 kg painoa pois ni olis ok. Martinalla on paljon parempi kroppa, sopivan lihaksikas ja treenattu.
Hyi helvetti joku Martina. Kyllä Sara Sieppi on paljon kauniimpi kuin kolhon näköinen aitolehti.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä muuta takaisin Lappiin ja perusta perhettä jonkun perusjänkäjuntin kanssa. Saisi samalla mielenterveytensäkin kuntoon.
alpha widow
50-55 kiloisena ja noin pitkänä kuin Sara niin ei olis kyllä minkäänlaisia muotoja. Tosi hyvältä näyttää, kauniin muodokas mutta hoikka vartalo, kelpais!
-n33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella tuhdissa kunnossa. Ihmettelen, että noin nuori on päästänyt itsensä lihoamaan...ja kyllä, hän on julkkis, koka tunkee itsestään kuvia, joten on oikeus arvostella.
Nykyään monet teini-ikäiset ja parikymppiset ovat selvästi tuhdimmassa kunnossa kuin kolmekymppinen Sara.
Moni lihoo teininä ja parikymppisenä, johtuu ihan naisen hormoibitoiminnasta ym.. Sit se laihtuminen alkaa kun kolmekymppiä lähestyy . Samalla kiinteät reidet, tissit ja peppu on muisto vaan.
Näin kävi mulle. Olin mielestäni parempi vartaloltani silloin painavampana nuorena ja kiinteänä, kuin nyt laihempana. En ehkä tavoittelisi laihduttaa ja mahdollisimman pientä kilomäärää vaan enemmänkin kauniin muotoista ja lihaksikasta vartaloa.
Nykyään monet teini-ikäiset ja parikymppiset ovat selvästi tuhdimmassa kunnossa kuin kolmekymppinen Sara.