Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko tai kokeilitko kädellä kun vauvasi pää syntyi?

Vierailija
02.06.2015 |

Minä kurkkasin. Aika hurjaa :D kysymys osoitettu siis äideille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain pelkosektion. Hyi teidän venyneitä toosia. Yök. Säälin miehiänne.

Vierailija
22/29 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin. Olin jo ihan väsynyt enkä olisi jaksanut enää ponnistaa. Kätilö sanoi että hiukset näkyy jo ja pää on puoliksi ulkona ja pyysi kokeilemaan. Tunsin hiukset ja jaksoin viimeisen ponnistuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:05"]Onneksi sain pelkosektion. Hyi teidän venyneitä toosia. Yök. Säälin miehiänne.
[/quote]

Voi sinua pelkuria.

Vierailija
24/29 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:36"]Kun pää ja hartiat olivat tulleet ulos luulin sen olevan jo ohi, kun kipu alapäässä helpotti jo siinä kohtaa niin hurjasti. Sitten kätilö sanoi, että vielä pitäisi kerran ponnistaa. Sitten avasin silmäni ja katsoin alas ja tajusin, että se on vielä puoliksi siellä :D
[/quote]

Kiva että joku muukin nähnyt tapahtuman :) ei taida olla yleistä? Kätilötkin vähän ihmetteli. ajattelin ettei kukaan katso itse. Tai siis supistusten välissä katsoin. Puoli-istuvassa asennossa synnytin. Ap

Vierailija
25/29 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:05"]Onneksi sain pelkosektion. Hyi teidän venyneitä toosia. Yök. Säälin miehiänne.
[/quote]

Hyvin se siitä palautui parissa viikossa. Suurimmat ongelmat tuli kyllä raskausaikana.

Vierailija
26/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:28"]No en. Millä lihaksilla olisin sinne kurkottanut? Hyvä kun olin edes tajuissani. Kätilöksi olisi toiveena kouluttautua, joten ei se syntyvä vauva sinänsä ole musta mitenkään hyi :) [/quote] Ei kai siihen lihaksia tarvita?

[/quote]

Peilikö niillä on?

Vierailija
28/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalopuudutus oli päällä (sektio), joten ei ollut mahdollista. Siinä oli jokin peitto vielä edessä, joten en nähnyt operaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun tuli pitkän ja rankan synnytyksen päätteeksi sektiolla, helvetti sentään kauhea työ ja sitten vielä sektio kaupanpäälliseksi. Olisinpa saanut synnyttää vaan alateitse kun jo tein kaiken työnkin TURHAAN ja vielä käynnistettynä jäätävillä supistuksilla!!! :D Siinä vaiheessa tunteet oli juuri nuo, että ihan turhaan 48h supistukset. Sen jälkeen vielä se pahin, sektiosta toipuminen. Yök! Jos joskus vielä saan lapsen niin täytyypi koittaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi