Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskosvauvan äiti Eevi Teittisen ei kannattaisi nyt murehtia seksin vähyydestä.

Vierailija
29.01.2022 |

Ei kai se nyt maailmaa kaada jos on joutunut olemaan ilman seksiä 2 kuukautta. Toiset elää vuosikaudet sinkkuna ja pärjäilee ilman. Ehtiihän sitä nuori ihminen peittoa heiluttamaan vielä monia vuosikymmeniä. Ei kai pitkä parisuhde nyt tuohon voisi kaatua, eihän. Tilanne on väliaikainen. Nyt he ovat palkanneet yöhoitajan, että pääsevät harrastamaan seksiä kerran viikossa. Sitä kai sillä parisuhteen hoidolla tarkoitetaan. Minulle riittäisi oikein hyvin, että saisin vaan käydä suihkussa rauhassa, syödä rauhassa ja nukkua läpiyön.

Kommentit (575)

Vierailija
61/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 7 ja 3 vuotiaat lapset enkä ole koskaan vaatinut, että miehen olisi tarvinnut lasten kanssa öisin heräillä. Minä olin äitiys"lomalla" ja imetin ja yöheräämiset kuului minulle, mies nousi aamuisin aikaisin töihin että sai leipää pöytään ja sain olla kotona siihen asti, että molemmat oli 2,5v. Ehkä olen sitten äitinä ollut poikkeus, etten vaatinut miestä heräilemään kanssani öisin.

Vierailija
62/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pari on myös halunnut hoitaa parisuhdettaan palkkaamalla kotiin yöhoitajan kerran viikossa, jotta he pääsevät käymään leffassa ja syömässä."

Käyvät siis yöllä leffassa ja syömässä, vai? Miksei voi suoraan sanoa, että pari on myös halunnut hoitaa parisuhdettaan palkkaamalla kotiin yöhoitajan kerran viikossa, jotta he pääsevät nussimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniikki olisi tainnut olla parempi valinta isäksi.

Eikö Uniikki ole bilehile, jolle oma peilikuva on tärkeä?

Vierailija
64/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Teemu vaikuttaa varsin epäkypsältä ja idioottimaiselta. Mihinkään ei olllut varautunut ja kuulostaa siltä että on jättänyt kaiken Eevin harteille. Jotenkin tuo hänen asenteensa paistaa sellaista välinpitämätöntä energiaa Eeviin ja lapseen.

On ihan olei ettei tunne toki mitää erityistä onnea kun lapsi syntyy, tunteille ei mitään voi.

Olen siitä asiasta samaa mieltä kyllä heidän kanssaan että julkisuudessa maalataan liian ruusuista kuvaa vauva-arjesta ja odotusajasta/synnytyksestä.

Minä luulen että Eevi itsekin odotti vauva-ajalta hieman ruusuisempaa idyllia.

Vierailija
65/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa jotenkin surullinen mieli tuosta haastattelusta. Teemu toimii jopa yhden nuoren tukihenkilönä, mutta eipä halua olla pahemmin tukena omalle vaimolleen. Eevi olisi ansainnut jotain niin paljon parempaa...

Vierailija
66/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://eeviteittinen.fi/kirosanana-vauvakuume/

"Olen aina tiennyt haluavani äidiksi. Toivon sitä nytkin. Toisaalta tiedostan myös sen, ettei toinen osapuoli ole vielä valmis. Vaikka asian ymmärtäisi täysin, tuntuu se silti naisena todella pahalta. Ajatus omasta iästä ja sen mukanaan tuomista faktoista hirvittää. Onneksi meille molemmille on kuitenkin selvää se, että haluamme yhteisen perheen. Se tulee tapahtumaan tavalla tai toisella, joka hieman lievittää omaa ahdistustani. En tiedä onko kyse hormoneista ja siitä kuuluisasta sisäisestä kellosta, mutta ainakin itse tunnen joka päivä sen, mitä kaipaan. Lapsi on todella toivottu minun puoleltani koska vain."

Vierailija
67/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos orgasmeja kaipailee niin omilla käsillä se hoituu muutamassa minuutissa. Vielä vaivattomampaa, kun alkaa äheltämään miehen päällä väsyneenä.

Jospa kaipaakin myös toisen läheisyyttä?? Kyllä huomaa taas palstalla että jos nainen tykkää seksistä=huono nainen, huono äiti.

Vierailija
68/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuukauden etuajassa syntynyt ja ihan hyvän kokoinen lapsi. Nämä vanhemmat eivät ole vanhemmiksi sopivia. Ihanko yllätyksenä tullut, että vauva syö yölläkin.

Vierailija
69/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevillä biologinen kello tikitti. Muutamia vuosia sitten ero pikku-Uniikista, pitkä ja raamikas urheilijakorsto Teemu tilalle.

Vauvantekohommat välkkyivät E:n silmissä ja T oli sopivanlainen siittäjä. Nyt E täysin kiinni äitylihormoneissa ja perhe-elämään pääsy toteutui. T ei taida olla yhtä innoissaan, entinen elämä kenties sopisi hänelle hyvin, mutta E on siemenensä jo idättänyt.

Summa summarum - ero parin vuoden sisällä.

Vierailija
70/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Lapselliselta touhulta kuulostaa. Itse en olisi tehnyt tuollaisen miehen kanssa yhtään lasta.

Vierailija
71/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä just jossain haastattelussa sanoneet, ettei keskinäinen kommunikaatio ole heidän vahvimpia puoliaan tms?? Siinäpä hyvä pohja perheen perustamiselle...

Vierailija
72/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Teemu vaikuttaa varsin epäkypsältä ja idioottimaiselta. Mihinkään ei olllut varautunut ja kuulostaa siltä että on jättänyt kaiken Eevin harteille. Jotenkin tuo hänen asenteensa paistaa sellaista välinpitämätöntä energiaa Eeviin ja lapseen.

On ihan olei ettei tunne toki mitää erityistä onnea kun lapsi syntyy, tunteille ei mitään voi.

Olen siitä asiasta samaa mieltä kyllä heidän kanssaan että julkisuudessa maalataan liian ruusuista kuvaa vauva-arjesta ja odotusajasta/synnytyksestä.

Minä luulen että Eevi itsekin odotti vauva-ajalta hieman ruusuisempaa idyllia.

Niinhän suurin osa odottaa ettei mikään muutu ikään kuin lapsi olisi joku nukke, jonka voi ottaa esille, kun se sopii omiin itsekkäisiin tarpeisiin.

Vierailija
73/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Lapselliselta touhulta kuulostaa. Itse en olisi tehnyt tuollaisen miehen kanssa yhtään lasta.

Mut ku se kohtu huusi sitä lasta.

Vierailija
74/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän perheissä kaikenlaisia arjen vaikeuksia on mutta nämä kaksi luulevat että he ovat nyt ne sankarit jotka tuovat nämä asiat esille ja keskusteluun. Ettei kaikki ole aina ruusuilla tanssimista.

Okei.

Ekaks kerrotaan pari faktaa heidän tämän hetken seksi elämästä. Ja sen pitäisi kiinnostaa ketä?

Vierailija
75/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nämä just jossain haastattelussa sanoneet, ettei keskinäinen kommunikaatio ole heidän vahvimpia puoliaan tms?? Siinäpä hyvä pohja perheen perustamiselle...

No tämä juuri. Miten nuo ovat edes edenneet tähän pisteeseen. No, Eevi on kovapäinen ja halusi juuri Teemun. Tosin Eevi varmaan tajusi että ei ehdi vaihtaa miestä enää jos haluaa omia lapsia joten pakko yrittää nyt tän kanssa. Ero tulee ja veikkaan että Eevi muuttaa Helsinkiin ja rakastuu, toivottavasti löytää uuden joka arvostaa häntä. Teemu jää pyörittelemään parikymppisiä jokilaivoilla ja jossain vaiheessa huomaa mitä menetti. Tosin Teemu saanee uuden nuoren hölmön naisen koukuun joka sitten hoitaa ne lapset, toivottavasti tälle sopii perinteinen rooli, ja Teemu saa leikkiä salilla.

Vierailija
76/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hoitaa koiraakin paremmin kuin Teemu lasta. Koiralla ollut ripuli kaksi kertaa ja yöllä hän on halunnut viedä ulos koiran, jotta saan nukkua ja voin viedä vuorostaan aamulla. Eihän kukaan varmaan yöheräilyä rakasta mutta tarvitseeko sitä purata toiseen ja jättää toinen yksin selviytymään.

Teemu vielä opiskelee, käy töissä ja on tuki-ihminen. Sitten heillä on vielä yhteinen yritys, joka pyrkii urheilun lisäksi toimimaan tukea tarvitseville nuorille. Onhan tossa taas ahnehdittu hommaa vauvavuodelle. He ovat kuitenkin 32-34-vuotiaita, joten heillä ei ole mikään kiire suorittaa noita muita juttuja juuri vauvavuonna.

Vierailija
77/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen juttu kirjoitti:

Eevillä biologinen kello tikitti. Muutamia vuosia sitten ero pikku-Uniikista, pitkä ja raamikas urheilijakorsto Teemu tilalle.

Vauvantekohommat välkkyivät E:n silmissä ja T oli sopivanlainen siittäjä. Nyt E täysin kiinni äitylihormoneissa ja perhe-elämään pääsy toteutui. T ei taida olla yhtä innoissaan, entinen elämä kenties sopisi hänelle hyvin, mutta E on siemenensä jo idättänyt.

Summa summarum - ero parin vuoden sisällä.

Juuri näin. Eeviä vienyt hormonit parinvalinnassa tällä kertaa ja tulee vielä katumaan valintaansa. Luulen että Teemusta saattaa tulla ei vain huono kumppani, mutta myös huono isä.

Vierailija
78/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pari on myös halunnut hoitaa parisuhdettaan palkkaamalla kotiin yöhoitajan kerran viikossa, jotta he pääsevät käymään leffassa ja syömässä."

Öö okei. :D kuulostaa koomiselta.

"Eevi on myös päättänyt, että Teemu saa nukkua yöt.

– En hermostu vauvan kanssa enää helposti. Minä mieluummin valvon, jotta Teemu saa nukkua eikä ole päivällä sitten kiukkuinen."

Kuulostaa tosi tasa-arvoiselta. Surullista.

Kerrankin fiksu nainen. Ymmärtää miten mies pidetään vauva-aikana.

Olisipa omakin eksäni ollut. Voi sitä voivottelua ja itkemistä kun lapset oli pieniä vaikka autoin minkä pystyin kolmivuorotyöltäni. No joitakin naisia näköjään vasta elämä opettaa.

Vierailija
79/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllättävää, että avautuvat lehtien palstoilla kuinka on niin vaikeaa, mutta kaikesta selvitään. Tämä oli ihan odotettavissa. Miten kaikesta saakin niin vaikeaa. Harmi, kun eivät saaneet kaksosia niin olisivat olleet ihan lirissä. Vauvoja on saatu iät ja ajat ja kaikki tietää, että vauvat heräävät öisin, itkevät jne. Missä ihmeen kuvitelmissa nämä ovat eläneet jos tuli muka yllätyksenä.

Vierailija
80/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvät siis yöllä leffassa ja syömässä, vai? Miksei voi suoraan sanoa, että pari on myös halunnut hoitaa parisuhdettaan palkkaamalla kotiin yöhoitajan kerran viikossa, jotta he pääsevät nussimaan.

Näin itsekin pienen vauvan äitinä on vaikea ymmärtää, miksi seksiä voisi harrastaa vain yöaikaan? Ei ole ainakaan omassa parisuhteessa koskaan ollut vuorokaudenaikaan tai johonkin paikkaan sidottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä