Pitäkää tunkkinne. Minä nautin elämästä sinkkumiehenä
En jaksa enää rasittaa päätäni deittailussa. Se tuottaa mulle vain stressiä loppujenlopuksi.
M25
Kommentit (22)
Ok. Mutta miksi jaoit tämän tiedon? Pitäisikö nyt kaikkien niiden nuorten, kauniiden, isorintaisten blondien tuntea katumusta siitä, että eivät tulleet kotiovellesi tarjoamaan seksiä, ja nyt mahdollisuus siihen on iäksi mennyt?
On aina yhtä huvittavaa, että ilmausta "pitäkää tunkkinne" käytetään väärin ja samalla surullisen oikein.
3/4 jahtaa 1/4. Eihän se homma miesten kannalta toimi.
Deittailu on rasittavaa. Kannattaa ainakin pitää taukoa välillä. Ja kun sitten taas deittailee, niin pitäisi voida asennoitua siihen sopivan rennosti. Vaikeaa.
Sama. Seksin hoidan nykyään maksullisissa käymällä.
Menen maksullisiin. Ne tulevat vieläpä halvemmiksikin.
Kuka on yllättänyt, että aloittaja ei mitenkään kommentoi saamiaan viestejä?
Peukku ylös – en ole yllättynyt
Peukku alas – olen yllättynyt
Tunkki on tarpeellinen, pidän siitä kynsin hampain kiinni. Sitä ette vie!
Vierailija kirjoitti:
No, jos avaus on ilmoitusasia, niin eipä se keskustelua kaipaa. Sikäli turha kommentoidakaan.
Vierailija kirjoitti:
Menen maksullisiin. Ne tulevat vieläpä halvemmiksikin.
Ja herpes kaupan päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos avaus on ilmoitusasia, niin eipä se keskustelua kaipaa. Sikäli turha kommentoidakaan.
Eli tämä on niin kuin ilmoitustaulu, jonka avulla voi ilmoitella kohdeyleisölle jotain? Meneeköhän viesti perille, mitä luulet?
Samat setit täälläkin. Ei ainakaan pillun perässä jaksa enää juosta ja kun sitä on alkanut ajattelemaan mitä nainen sitten tarjoaisi minun elämääni, niin ehkä jonkunlainen ystävyys. Ehtiihän näitä ystäviä hankkia ja minä olen jo luovuttanut suominaisten suhteen ja meinaan hommata tyttöystäväni ulkomailta, mahdollisesti aasiasta.
Terv,
M39
Järkevä päätös. Tuo olisi minunkin pitänyt tehdä jo 20 vuotta sitten, olisin säästynyt monelta akkojen aiheuttamalta päänsäryltä.
M44
Sinänsä ihan järkevää. Miksi tuhlata aikaa sellaisen tavoittelemiseen, jota ei tarvitse.
Typerämpää tavoitetta ei olekaan, kuin saada nainen. Sama pätee miehiin naisille. Parisuhde on typerä jäänne ajalta, jolloin olimme eläimiä.
Naiset ja miehet ovat liian erilaisia nauttiakseen toistensa seurasta arjessa.
Good for you. Nyt vaan alat tehdä asioita joista nautit.