Tämän kesän lempijäätelösi?
Tykkäätkö irtojäätelöstä, pakettijäätelöstä vai kaupan puikoista ja tötteröistä? Oletko maistanut kesän uutuusmakuja? Onko uusia suosikkeja tai vanhoja lemppareita?
.
Minä maistoin eilen kaupasta ostamiani Lakumix- ja Tuttifrutti-jäätelöpuikkoja ja tykkäsin molemmista! Irtojäätelömauista suosikkini on suklaanougat ja pistaasi. Tänä vuonna en ole vielä ehtinyt testata uusia irtojäätelömakuja. :)
Kommentit (36)
Wheyhey kaikki maut. Laihdutan niin en nauti tänä kesänä muita jäätelöitä. Tuotakin vain pari kertaa kuussa
Tykkään ihan perinteisestä vanilja- ja mansikkaeskimosta eniten :D
Riocola-mehujää. Vaikka se onkin aika limaista. Myydäänkö sitä vielä? :)
Irtojäätelöistä suklaa daim.
Sit vaniljajäätelöä, suolapähkinöitä ja kinuskikastiketta. Niin herkkua! :P
Mutakakkujäätelö on kans tosi herkkua, ei vain raski ostaa kun muka niin kallista. :P
Uutuuksista Magnum Pink Rasberry, NAM!
Mut pehmis on sellanen joka maistuu aina, vanilja tai vailja-suklaasekotus :)
Tykkäsin takavuosien Flintstones-jäätelöistä, joita oli eri makuja ja myytiin pahvipakkauksissa. Suosikkini niistä oli Tahvon jäätelöt, jossa oli vaniljajäätelöpuikon päällä vihreä mehujäätelö, ehkä päärynää..? Löysin kuvan täältä, jossa oli paljon muitakin vanhoja jäätelömerkkejä: http://lapsuusmuistelua.vuodatus.net/lue/2014/09/kaupoista-kadonneet-jaatelopuikot-ja-jaatelopatukat-80-90-luvun-mainoksissa :)
Noi kolmen kaverin jätskit on niiiin hyviä! Ja täytyy ottaa tän kesän tehtäväks maistella mahdollisimman paljon noita mainittuja uutuuksia :)
Pirulo Watermelon <3 Lisäksi huomasin innoissani, että vesimeloni-breezeriä sai alkosta :) Jotenkin pöhkönä vesimeloniin, minäkö?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:57"]
Tykkäsin takavuosien Flintstones-jäätelöistä, joita oli eri makuja ja myytiin pahvipakkauksissa. Suosikkini niistä oli Tahvon jäätelöt, jossa oli vaniljajäätelöpuikon päällä vihreä mehujäätelö, ehkä päärynää..?
[/quote]
Mäkin muistan nää, nam!<3 Lisäyksenä vielä, että mua tulee kyllä ikuisesti harmittamaan se, että Ingmanin Bravo-jätskien valmistus lopetettiin. Olivat ihan mielettömän hyviä!
Nämä siis: http://1.bp.blogspot.com/-F7KP-YlTHPw/UKUQRw3w4oI/AAAAAAAAEyg/EwTP4YEcrL0/s1600/IMG_9885.JPG
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:08"]
Tykkäätkö irtojäätelöstä, pakettijäätelöstä vai kaupan puikoista ja tötteröistä? Oletko maistanut kesän uutuusmakuja? Onko uusia suosikkeja tai vanhoja lemppareita? . Minä maistoin eilen kaupasta ostamiani Lakumix- ja Tuttifrutti-jäätelöpuikkoja ja tykkäsin molemmista! Irtojäätelömauista suosikkini on suklaanougat ja pistaasi. Tänä vuonna en ole vielä ehtinyt testata uusia irtojäätelömakuja. :)
[/quote]
Nuo Lakumix ja TuttiFrutti ovat hyviä uutuuksia! Nyt olen irotjäätelöistä ihastunut Ingmannin Mascarpone-Lemon-Lime -jäätelöön: mukavan raikas, sitruunainen jäde! Kannattaa kokeilla!
Päärynä ja mango irtojätskinä nam nam! Yleensä vaihtelen aika paljon mitä ostan, joskus oli sellainen jäätelö kuin maxibon vai maxibom, oli nestlen jäätelö en oo enää löytänyt mistään :( ainiin ja toi jättis mango passion oli hyvää :)
Irtojäätelönä uppoo kuningatar,päärynä ja vanilija. Kaupasta ostan yleensä mehujäätä tai magnumin.
Helsingin jäätelötehtaan kaikki jäätelöt <3 ja maut. Vesi valuu suupielistä, kun ajattelenkin. Harmi, että sitä saa vain muutamasta (heidän omasta) jäätelökioskista. Tai en ainakaan tiedä, onko missään kaupassa tarjolla.
Mun ikisuosikki on heidän suklaatötterö.
Aika vähän uusia irtojäätelöitä tullut tänä keväänä. Muutamaa olen maistanut sekä kioskilta että altaasta, mutta mistään ei ole tullut suosikkia. Jättis on kokeilematta, todennäköisesti se on hyvä, koska niin ovat muutkin olleet.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:35"]Kolmen Kaverin jädet
[/quote]
Onko nämä hyviä? Niitä saivat useat bloggaajat lahjuksina viime vuonna.