Onko kukaan koskaan voittanut Kingis-tikusta mitään?
Kommentit (17)
Samaa mietin! Oon naputtanut aika monta koodia :)
Ei oo yhtään kertaa edes pienimpiä voittoja osunut, vaikka varmadti useampia kymmeniä koodeja naputellut...
Me voitimme HP pavilion läppärin.
Olin kyllä ihmeissäni, koska yleensä näistä ei ole itselle voittoa tippunut.
Kuudesta tikusta tuli yksi kingis jäätelö
Ois aika reilua, että sivuilla julkaistaisiin voittajien nimet. Jää muuten epäilys, ettei kaikkia todellakaan ole edes tarkoitus jakaa. Nää on hyviä järjestäjälle tällaiset, jos arpoisivat 10 konetta, olisi kaikki jaettava. Iso osa tikuista lentää roskiin ja osaa myydään vielä kisan päättymisen jälkeen. "Riski" että joku voittaa on aika pieni.
Epäilen, että kusetusta: n.70 koodia muutaman kaverin kanssa syötetty: ei palkinnon palkintoa. Kaks kertaa jäänyt läppärin ja kuulokkeiden päälle ja ilmoittanut: ei voittoa.
joo kusetusta on ainakin tuntuu siltä kymmeniä, kymmeniä koodeja ja ei mitään............................
Kyllä on huomattu. Ei koko onnenpyörää tänään 06.03.216 avattu vieläkään vaikka tikut jo myynnissä. Viimevuonna 56 tikkua käytetty onnen pyörässä. Pysähtyi läppärin päälle ja luki ettei voittoa. Kusetusta aivan täysillä. Hyvää jätski mutta jätän ostamatta ihan kiusallanikin juuri tuosta syystä.
Voitin tänään Kingis puikon koodilla. Kuudes Kingis jonka ostin ja siis jäätelöpuikko tuli.
Yksi kingis puikko tullut n. 10:stä tikusta.
IHAN HUMPUUKIA,YHDESTÄKÄÄN TULLUT MITÄÄN.VARMAAN 15 OSTETTUA JO.
Enpä ole mitään koodeja huomannut, vaikka lähiaikoina useammankin mussuttanut :D
Kingis on ollut aina mun ykkössuosikki, mutta tikut kyllä on päätyneet roskikseen.
En yleensäkään ala syöttämään ostosten koodeja nettiin. Tuntuu tyhmältä säilöä roskia, jotta voisi tutkia niitä tarkemmin tietokoneella.
toinen koodinsyöttö ja elokuvalippu tuli
Ei ole. On.