Muistaako kukaan blogia: so rich, so pretty
Muistaako kukaan blogia nimeltä so rich, so pretty? Se tais olla joskua tyyliin 2007vuonna :D oli muistaakseni eka/ensimmäisiä blogeja mitä aloin seuraamaan. Kyseinen blogi oli hippasen pro ana -meininkiä. Jostain kumman syystä sellaisia blogeja luin parikymppisenä, nyt tuntuu kyllä uskomattomalta että minkä takia. No mutta kuitenkin, toi kyseinen blogi oli musta tosi hyvä ja mielenkiintoinen, kirjottaja tais lopettaa kirjoittamisen seinään jossain vaiheessa... Muistaakseni joku oli meinannut tunnistaa hänet. Anonyyminä siis kirjoitti...
Kommentit (2)
Kiva että joku muukin muistaa :) vitsi kun sen blogin vois lukee uudestaan jostain!
Lisäks mua on jäänyt häiritsemään että kuka se kirjoittaja on :D tai sitä nyt tuskin koskaan saadaan selville, mutta alkuun olin vähän paranoidi ja yritin yhdistääblogin kirjoittajaksi noita 2007-2008 vuoden korvilla aloittaneita bloggareita! Mutta tuskimpa se kukaan niistä oli :)
Muistan! Itse asiassa juuri pari päivää sitten muistelin tätä blogia. Nimi vain ei tullut mieleen.