Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten todistan kiinteistöyhtiölle että olen maksanut aina vuokrani?

Vierailija
02.06.2015 |

Kuten olenkin. Ainoa virhe minkä oon tehnyt on se että vuosia sitten maksoin joskus vuokraa vasta loppukuukaudesta ja pari kertaa kahdessa osassa.
Lähettävät jatkuvasti niitä kirjeitä ja on tosi vaikea saada selvää mistä se velka koostuu.
Pari vuotta sitten oltiin evakossa ja silloin yhtiö lupasi maksaa 30 euron erotuksen itse siltä ajalta.
Kuitenkin se 30 euroa oli laitettu vuokravelkaan.
Ja kyllä, olin yhteydessä sinne päin.
Selvää tolkkua ei tullut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:40"]Mikä 30 euron ero? Ettei olisi kysymys siitä, että talossa on tehty putki- tai julkisivuremonttia ja sen vuoksi olet ollut evakossa? Ja remontin hinta on siirretty rahoitusvastikkeeseen 30 euroa/kk? [/quote] Taloissa tehtiin remonttia. Kyse on vuokrasta, ei vastikkeista.

[/quote]

Okei, siis vuokra nousi kun palasit takaisin kotiisii evakosta? Kun talossa on tehty remonttia, osakkeenomistajat luonnollisesti maksavat, eli vuokranantajasi. Samalla talon ja asuntojen arvo nousee, jolloin vuokria nostetaan. Siitä johtuu tuo 30 vuokrankorotus ja se on aiheellinen.

[/quote]

luetun ymmärtäminen on hyödyllinen taito

Vierailija
22/23 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:40"]Mikä 30 euron ero? Ettei olisi kysymys siitä, että talossa on tehty putki- tai julkisivuremonttia ja sen vuoksi olet ollut evakossa? Ja remontin hinta on siirretty rahoitusvastikkeeseen 30 euroa/kk? [/quote] Taloissa tehtiin remonttia. Kyse on vuokrasta, ei vastikkeista.

[/quote]

Okei, siis vuokra nousi kun palasit takaisin kotiisii evakosta? Kun talossa on tehty remonttia, osakkeenomistajat luonnollisesti maksavat, eli vuokranantajasi. Samalla talon ja asuntojen arvo nousee, jolloin vuokria nostetaan. Siitä johtuu tuo 30 vuokrankorotus ja se on aiheellinen.
[/quote]

Ei nämä ole osaketaloja.
Vuokrankorotus ei ollut oikea korotus, se oli väliaikainen evakon takia ja kiinteistöyhtiö lupasi maksaa sen erotuksen eli 30 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa vein kaikki kuitit parin vuoden ajalta lappusen lähettäjälle.