Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boozt.com

Vierailija
02.06.2015 |

Olkaa nettikaupan tilaajat varovaisia BOOTZ.COM:in tilauksien ja laskutuksien kanssa.  Käyttää COLLECTOR laskutusfirmaa ja epäselvyyksiä, palautuksia kuittaillaan uusiin tilauksiin ja veloituksia kahdesti.  EI VAIVAUDUTA SELVITTÄMÄÄN laskutusta useista yhteydenotoista ja pyynnöistä huolimatta, vaan pallotellaan toinen toiselleen.  JOS tilaat sieltä noudata äärimmäistä tarkkaavaisuutta. Minä en enää asioi heidän kanssaan. Kerran petetty, RIITTÄÄ.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ihmetellyt laskujen saldoja, mutta en ole jaksanut alkaa tutkimaan. Omaan piikkiin siis menee jos veloittivat liikaa.

Onko teille käynyt niin, että eivät lähetä pakettia? Tilaus otetaan vastaan ihan normaalisti, mutta seuraavana päivänä tulee sähköpostia, että joku turvallisuusosasto tms. pyytää kopiota ajokortista?? Kerran lähetin kopion, tuli viestiä sitten, etteivät voi lähettää pakettia.

Nyt sattui toisen kerran näin, pitäköön rytkynsä, löytää kait niitä muualtakin.

Vierailija
2/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa laskutusfirmoissa on jotain mätää. Ite en tilaa enää verkkokaupoista, jos ei oo postiennakkoa. Ja pyrin olemaan tilaamatta semmosta, joka pitäisi palauttaa. Ennemmin myyn sit tappiolla facekirpparilla, kun palautusrumpaan lähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin tilauksen yhteydessä. Ei ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
4/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia tilausten eikä palautusten kanssa Boozt.comiin. Mutta mä en koskaan tilaa laskulla vaan maksan aina tilattaessa. 

Vierailija
5/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä ollut mitään ongelmia

Vierailija
6/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut todella monta kertaa. Ja myös palauttanut. Maksanut laskulla ja luottokortilla - molemmilla useasti.

Jos pitää palauttaa, niin maksan laskusta vain ne tuotteet, jotka pidän. Homma toimii näin oikein hyvin, eikä tarvitse mitään hyvityksiä tai maksun palautuksia.

Vierailija
7/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia tilannut tuolta, eikä aiemmin ole ollut mitään ongelmia.

Laskutuksesta tämä ongelma ei johdu, collector hyväksyi tilauksen ihan normaalisti. Ja tonneilla yhteensä olen tuolta vaatetta tilannut.

Tämä oli nyt toinen kerta kun minut koettiin niin vaaralliseksi, että turvallisuuspuoli otti minut kynsiinsä.

Olenko todellakin ainut jolle on käynyt näin???

Vierailija
8/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut todettin myös vaaralliseksi turvallisuus.syistä, ja tilaukseni peruttiin. Tilasin sit ellokselta, ja olin tyytyväinen tuotteisiini.

Vierailija
9/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Onko sulla mitään aavistusta miksi näin kävi? Entinen tilaushistoria ok?

Vierailija
10/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa aihetta.. minulla ei ole minkäänlaisia maksuhäiriömerkintöjä tms. silti tilaukseni peruttiin, eikä edes tarjottu tätä mahdollisuutta esittää kopiota henkilöllisyystodistuksesta, vaan tuotteet laitettiin suoraan takaisin myyntiin.(Laukku oli viimeinen kappale ja huomasin että se on jälleen listattu myyntiin).

"Tilaustasi ei lähetetä, sillä tilaustenhallintajärjestelmämme on hylännyt sen turvallisuussyistä"

???

Vierailija
11/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Trustly verkkomaksaminen turvallista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä