Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Seronil vieroitusoireet
02.06.2015 |
Millaisia teillä ollut? Itse syön vaan 10mg annosta ja en tajua miten, mutta jotenkin unohdin ottaa kahtena päivänä ja kolmantena olo oli ihan kamala. Heti herättyäni aloin itkemään sillä tuntui, että jotain pahaa on tapahtumassa. Hirveä horkka päällä ja itkulle ei tullut loppua. Olo oli ihan kamala. Pelottaa miten lopetus aikoinaan onnistuu. 7kk lääkettä olen syönyt..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse en tuollaisiin ssri lääkkeisiin enää koskisi. Kokeiltu on. Itseltäni tunne-elämä katosi päinvastoin täysin.
On niitä muitakin mm. moklobemidi. http://fi.wikipedia.org/wiki/Moklobemidi
"Moklobemidiä pidetään kohtalaisen hyvin siedettynä. Sillä ei ole rauhoittavaa vaikutusta, joka on tunnusomainen etenkin trisyklisille antidepressanteille (TCA). Eräänä moklobemidin etuna on pidetty sen tuomaa verrattain nopeata hoitovastetta, jonka pitäisi ilmetä jo ensimmäisen hoitoviikon aikana. Yleensä masennuslääkettä on käytettävä useita viikkoja ennen kuin terapeuttinen vaikutus ilmenee. Moklobemidi ei aiheuta painon nousua. SSRI-lääkkeille ominaiset ruoansulatuskanavan haittavaikutukset ja erityisesti seksuaalitoimintojen häiriöt ovat harvinaisia. Sitä vastoin moklobemidilla on havaittu seksuaalitoimintoja parantava vaikutus."