Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työläiset harmittaako kun ette pääse katsomaan sillä Suomen jääkiekko-ottelut olympialaisissa alkaa jo klo 10.40?

työtön
28.01.2022 |

Itse olen työtön ja voin katsoa kaikki ottelut ja myös hiihdot.
Suomi - Slovakia klo 10.40
Suomi - Latvia klo 15.10
Suomi - Ruotsi klo 10.40

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule minä näin työläisenä otin ihan LOMAA tämän vuoksi. Mukava viettää olympia-lomaa hyvällä budjetilla. =)

Vierailija
42/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä katsoin olympialaisia töissä. Ei siellä juuri tekemistä ollut. Nyt olen työtön, suunnilleen sama jää käteen kun sai taas ansiosidonnaiset nollattua. Kun ei tarvitse työmatkakuluja maksaa, eli bensaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin talvilomani maaliskuun loppuun. Minulla ei tarvitse miettiä sijaisia, hommat vaan pistetään seis siksi aikaa ja saan itse sanella koska loma on. Olympialaisista katson silloin kun kohdalle sattuu pikaluistelun, taitoluistelun ja mäenlaskut sen eri muodoissaan, eli pujottelut,  syöksyt, kumpareet jne, mutta mikään niistä ei ole must. Aamuisin pari tuntia jää aikaa katsella telkkua ja katson jos huvittaa. Jääkiekko kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa. 

Vierailija
44/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on mautonta provosointia. Kaikkea sitä trollin mieli keksiikin jotta vihakommentointi saataisiin käyntiin.

Vierailija
45/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon ne kisat ois sit alkamassa.

Vierailija
46/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivinä nää pelataan?

Vierailija
47/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräilen siinä klo 9.30, syön aamupalan ja menen sohvalle makoilemaan ja katsomaan jääkiekkoa. Mukavaa tämä työttömän elämä.

-ap

Mulla ihan sama juttu, paitsi että mulle maksetaan parikymmentä euroa / tunti siitä että syön aamupalan ja menen sohvalle makoilemaan ja katsomaan jääkiekkoa etätöiden lomassa. Mukavaa tämä työssäkäyvän elämä verrattuna työttömän köyhäilyyn :)

Sama.

Vierailija
48/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit jääkiekon lähetysajat. Etätöitä teen ja taatusti on telkkari auki samalla. Täytyykin kaivaa Suomen lippu jo esiin.

Vierailija
49/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kisat olisi pitänyt boikotoida. Kiina on törkeisiin ihmisoikeusrikoksiin syyllistyvä fasistimaa joka tukee Pohjois-Koreaa.

Vierailija
50/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla kisat Kiinalle ja osallistumalla siihen annetaan tuki sille mitä he tekevät. 

49

Vierailija
51/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako ne hiihdot tulee?

Vierailija
52/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen mutta katselen nuo silti. Joustava työaika ja etätyö on hyvä kombo.

Vierailija
53/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton välii,kiviäkin kiinnostaa kun *karvaperssekollit likkuu pikku muovilätkän perässä pyh

Vierailija
54/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadalla kisoissa ehkä kymmenes joukkue, joten kannattaako tuosta nyt innostua.

Vierailija
55/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita saada millään maksukortin taakse??

Valitettavasti ei koska YLE:n on pakko lähettää Suomen ottelut suorana (myös välierät ja pronssiottelu sekä finaali) mutta ei huolta. Meidän firman omistaja pistää kaikki katsomaan kiekkoa aina kun Suomi pelaa.

Lätkähän on yksinoikeudella TV5:llä.

Vierailija
56/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsisi muutenkaan katsomaan, kun TV5 ei näy täällä. Eikä harmita yhtään.

Vierailija
57/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta Skoda-cup kun parhaimmat pelaa änäriä.

MM-kisat on skoda-cup. Olympialaiset ovat arvostetuin jääkiekkoturnaus pelasi siellä ketkä tahansa.

Vierailija
58/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Kisojen ajaksi otin talvilomaa. Jos ei ole kisoja niin kiva huilata silti pari viikkoa. 

Vierailija
59/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kisat olisi pitänyt boikotoida. Kiina on törkeisiin ihmisoikeusrikoksiin syyllistyvä fasistimaa joka tukee Pohjois-Koreaa.

No boikotoi. Olisit boikotoinut myös jalkapallon EM-kisoja Venäjällä ja kaikkien pitää boikotoida myös jalkapallon MM-kisoja Quatarissa. On myös monia muitakin maita mitä pitää boikotoida. Koeta muistaa se. Ette ole mitään muuta kuin surkeita jeesustelijoita. Minä aion ainakin katsoa näitä olympialaisia.

Vierailija
60/78 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C- tason turnaus kun NHL- pelaajat jäi pois.

Tuon lisäksi saattaa nämäkin pelit häiriintyä koronatartuntoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän