Työläiset harmittaako kun ette pääse katsomaan sillä Suomen jääkiekko-ottelut olympialaisissa alkaa jo klo 10.40?
Itse olen työtön ja voin katsoa kaikki ottelut ja myös hiihdot.
Suomi - Slovakia klo 10.40
Suomi - Latvia klo 15.10
Suomi - Ruotsi klo 10.40
Kommentit (78)
Harmittaako ap? Saan palkkaa siitä, että nimen omaan katson Suomen pelit, keskellä päivääkin.
Vierailija kirjoitti:
C- tason turnaus kun NHL- pelaajat jäi pois.
Miesten puolella ehkä. Naisten puolella maailman parhaat on mukana, paitsi yksi maalivahti.
En seuraa urheilua, jääkiekkoa en katsoisi edes 200 €/tunti.
Olen sanonut aina töissä, että voin ottaa kaikki vuorot urheilukisojen aikaan. Olen maailman huonoin penkkiurheilija. Muuten kyllä tykkään urheilusta.
Teen työni silloin kun itseäni huvittaa, joten ei harmita. Voin siis katsoa urheilua vaikka keskellä päivää, jos siltä tuntuu.
No ei harmita , pidän talvilomani olympialaisten aikaan + muutama vuosivapaa siihen päälle, eli 1,5 viikon loma, niin ja lomarahat tulee nyt ens maanantaina tilille..
En ole tehnyt etätöitä puoleen vuoteen, niin voisin taas kokeilla muutaman päivän miltä etätyöt tuntuvat.
. Työn orjat, sorron yöstä nouskaa,
maan ääriin kuuluu kutsumus.
Nyt ryskyin murtuu pakkovalta,
tää on viime ponnistus.
Pohja vanhan järjestelmän horjuu.
Orjajoukko taistohon!
Alas lyökää koko vanha maailma,
ja valta teidän silloin on!
Tää on viimeinen taisto,
rintamaamme yhtykää!
niin huomispäivänä kansat
on veljet keskenään!.
Lähde Työn sorron yöstä nouskaa.
Aloittaja sait mitä tilasit!
Niinhän yölinnun lauluskin lauletaan Sitä Saa Mitä tilaa!!
Tuossa on Vielä muutama säkeistö , mutta on nyt ensimmäinen säkeistö!.
Kiinahan uhosi, että nämä kisat on parhaiten organisoidut koskaan. Vaan kuinkas ollakkaan: https://yle.fi/urheilu/3-12289087
Lätkää en aio katsoa, mutta curlingissa on jotain viehättävää. Sitä aioin katsoa jossain kohtaa kisoja.
Ei pääse katsomaan junttien marginaalilajia, oh gee.
Ei haittaa.
Surkea turnaus. Parhaat eivät ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Heräilen siinä klo 9.30, syön aamupalan ja menen sohvalle makoilemaan ja katsomaan jääkiekkoa. Mukavaa tämä työttömän elämä.
-ap
Kuulostaa vaan lähinnä tylsältä ja köyhältä..
Onneksi voin katsoa kaikki ottelut kun olen työtön, varmasti työläisiä harmittaa.
Etätöissä hyvä tehdä, mitä huvittaa. Jos olen herännyt ennen 10.40, niin ehkä katson.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voin katsoa kaikki ottelut kun olen työtön, varmasti työläisiä harmittaa.
Vuorotyöläistä ei harmita yhtään.
Ei kiinnosta Skoda-cup kun parhaimmat pelaa änäriä.
Vierailija kirjoitti:
Heräilen siinä klo 9.30, syön aamupalan ja menen sohvalle makoilemaan ja katsomaan jääkiekkoa. Mukavaa tämä työttömän elämä.
-ap
Mulla ihan sama juttu, paitsi että mulle maksetaan parikymmentä euroa / tunti siitä että syön aamupalan ja menen sohvalle makoilemaan ja katsomaan jääkiekkoa etätöiden lomassa. Mukavaa tämä työssäkäyvän elämä verrattuna työttömän köyhäilyyn :)
Viimeksi, kun oli talvikisat, niin osastopäällikkö istui mun tuolissa työtuolissa, kun katsoivat videotykiltä jääkiekkoa. Mun piti mennä neukkariin tekemään töitä.
Toiset turhat ihmiset katsoo kun toiset turhat ihmiset liukastelee mustan lätkän perässä.