EUROVIISU-musaketju
= Jakakaa tänne Euroviisusuosikkejanne tai muuten mieleen jääneitä vetoja Euroviisuista. Saa laittaa vaikka inhokin, jos semmoinen on jäänyt mieleen.
Kunhan biisit on joko pyrkineet jonkun maan euroviisuihin tai ovat olleet jonkun maan viisuedustajia.
Toivottavasti tämä ketju pysyy pystyssä aina tämän vuoden viisuihin asti. Täällä voi fiilistellä ja päästä tunnelmaan, hehhe.
Juu, ei muuta kuin hauskaa kuuntelua ja katselua. Alotan perjantai-iltaan sopivasti yhdellä suosikillani, Ukrainan Verkalla... En voi käsittää ettei tämä sinä vuonna voittanu, vaan joku masentava ulisija vei voiton, kai se oli taas jotain politiikkaa, kun tässä kmollataan venäjää.
Tämä muuten on Suomen järjestämistä viisuista tämä esitys. Kiitos ♥Lordin♥, saatiin meillekin viisut.
Kommentit (293)
No se Azerbaijanin Justin Timberlake 😎.
Ja San Marinon setäkarkki Serhatin myötä hyvää yötä kaikille 😘🥰!
Olin ihan varma,että Sveitsi voittaa viisut vuonna 2008, mutta ei päässyt edes finaaliin. Käsittämätöntä! Toinen pettymys samana vuonna oli Dima Bilanin voitto.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää se mitä Siegfrids kommentoi, että jos menette jääkaapille ette menetä mitään.
Muistutus Euroviisujen alla millainen juontaja se on...
Vierailija kirjoitti:
Mahmood teki vaikutuksen paitsi muhun, ilmeisesti suureen yleisöön myös koska eikös tälle tullut kivasti yleisöpisteitä?
Mahmood taitaa tänäkin vuonna olla ehdokkaana Italialle.
Turkkia on ikävä
2012
Ja 1989 :D Kuka muistaa?
Tykkäsin tästä jopa enemmän kuin My number onesta
Tuosta Zeljkosta tulikin mieleen, että harrastaako kukaan muu ei-englannin (tai suomen)kielisten Euroviisujen sanojen opettelua? En puhu sanaakaan serbiaa mutta molemmat Zeljkon kappaleet menevät ulkoa. Samoin useita Israelin lauluja hepreaksi, ja myös esim. unkaria, turkkia ja ranskaa tulee hoilattua :D. Hitsi jos pystyisin esiintymään tämä olisi mun erikoistaito, mutta kauhea esiintymispelko estää...
Henkilökohtaisesti en lämmennyt Lake Malawille (tai siis sille biisille) eikä setä Serhatin laulutaidolle ole hurraamista. Kuitenkin, kun nämä kaksi yhdistetään, syntyi jotain niin symppistä:
Mä tykkäsin tästä v. 1981. Se kertoo lähinnä, miten kurja yleinen taso olikaan ;)
1980 jäi mieleen Tomas Ledin Just Nu vill jag leva (just nyt haluun elää niin v*tusti).
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin tästä v. 1981. Se kertoo lähinnä, miten kurja yleinen taso olikaan ;)
Apuaaa 😂😂😂
Toisaalta, mieluummin katsoisin näitä kuin sitä tusinatehtailua, mitä nykyään on.
V.-82 taso nousi (ja olen siis tosissani, saa toki olla eri mieltä :))
1979 jäi mieleen tää "jotenkin tuttu" laulu...
1975 voittaja on yksi kisahistorian tarttuvimmista
1975 Suomen edustaja Pihasoittajat on yksi suosikeistani Carita Holmströmin, Seija Simolan, Ann-Christinen, Riki Sorsan, Lasse Mårtensonin sekä Jarkon ja Lauran ohella.
Iceland 2013