Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän ja normituloisen asunnon osto

Vierailija
01.06.2015 |

Millaisia järjestelyitä teillä on asunnon ostossa jos varallisuus on ollut parisuhteessa kovin erilainen kummallakin? Eli voihan asunnon ostaa esim 20%-80% mutta ei se taida noin yksinkertaista olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti meille talon.

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin 50-50. Lainaa on lyhennetty kumpikin kykynsä mukaisesti. (ja kun täällä Vauvalla ollaan, niin pitänee erikseen mainita, että minä maksan suuremman osan, koska minulla on suurempi palkka ja josta ei mene elatusmaksua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:23"]Me ostettiin 50-50. Lainaa on lyhennetty kumpikin kykynsä mukaisesti. (ja kun täällä Vauvalla ollaan, niin pitänee erikseen mainita, että minä maksan suuremman osan, koska minulla on suurempi palkka ja josta ei mene elatusmaksua).
[/quote] meillä taas taitaa olla tilanne jossa toinen ei voisi edes saada niin suurta lainaa että saisi puolet maksettua. Tarkoitus ei siis mitään hulppeaa ostaa. Ja toisaalta järjestelyiden pitäisi olla mahdollisimman reilut kummallekin.

Vierailija
4/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia? Neuvoja?

Vierailija
5/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ettei kenelläkään av:laisella olisi kommenttia? Haluamme siis ennalta varautua mahdolliseen eroon siten että kaikki kävisi silloinkin helposti ja reilusti.

Vierailija
7/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asunnonhan voi ostaa juuri siinä osissa, kun haluaa. Molemmat sitten lyhentävät omia lainojaan ja muut kulut jotakuinkin samassa suhteessa. Ihan juuri noin yksinkertaista se on.