Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma on paska paikka, koska...

Vierailija
13.05.2015 |

..äänessä ovat ne suurimmat idiootit. Yhteiskunnan fiksuimmat tyypit pysyttelevät usein taka-alalla ja ne omahyväiset, turhanpäiväiset ja äänekkäät valtaavat esiintymislavat ja siten myrkyttävät ihmisten mielen. Politiikkakin on täynnä vaikka mitä opportunisteja. Telkussa esiintyy pääasiassa ne, jotka haluavat olla näkyvillä, kaikkien ihasteltavana. Harmi kun ne fiksut ja ajattelevaiset eivät pääse vaikuttamaan kulttuuriin yhtä paljon kuin kaikenlaiset sarasvuot sun muut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:36"]

..äänessä ovat ne suurimmat idiootit. Yhteiskunnan fiksuimmat tyypit pysyttelevät usein taka-alalla ja ne omahyväiset, turhanpäiväiset ja äänekkäät valtaavat esiintymislavat ja siten myrkyttävät ihmisten mielen. Politiikkakin on täynnä vaikka mitä opportunisteja. Telkussa esiintyy pääasiassa ne, jotka haluavat olla näkyvillä, kaikkien ihasteltavana. Harmi kun ne fiksut ja ajattelevaiset eivät pääse vaikuttamaan kulttuuriin yhtä paljon kuin kaikenlaiset sarasvuot sun muut.

[/quote]

Ei pidä paikkansa. Harmaat eminenssit ne showta pyörittävät; nuo äänekkäimmät ovat pelkkiä marionetteja.

Vierailija
2/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aikanaan, luulisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:36"]..äänessä ovat ne suurimmat idiootit. Yhteiskunnan fiksuimmat tyypit pysyttelevät usein taka-alalla ja ne omahyväiset, turhanpäiväiset ja äänekkäät valtaavat esiintymislavat ja siten myrkyttävät ihmisten mielen. Politiikkakin on täynnä vaikka mitä opportunisteja. Telkussa esiintyy pääasiassa ne, jotka haluavat olla näkyvillä, kaikkien ihasteltavana. Harmi kun ne fiksut ja ajattelevaiset eivät pääse vaikuttamaan kulttuuriin yhtä paljon kuin kaikenlaiset sarasvuot sun muut.
[/quote]

Telkkarin voi laittaa kiinni. Kyllä minuakin ärsyttää vähän moni henkilö, mutta olen kehitellyt kaikkea omaa tekemistä.

Vierailija
4/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:36"]..äänessä ovat ne suurimmat idiootit. Yhteiskunnan fiksuimmat tyypit pysyttelevät usein taka-alalla ja ne omahyväiset, turhanpäiväiset ja äänekkäät valtaavat esiintymislavat ja siten myrkyttävät ihmisten mielen. Politiikkakin on täynnä vaikka mitä opportunisteja. Telkussa esiintyy pääasiassa ne, jotka haluavat olla näkyvillä, kaikkien ihasteltavana. Harmi kun ne fiksut ja ajattelevaiset eivät pääse vaikuttamaan kulttuuriin yhtä paljon kuin kaikenlaiset sarasvuot sun muut. [/quote] Telkkarin voi laittaa kiinni. Kyllä minuakin ärsyttää vähän moni henkilö, mutta olen kehitellyt kaikkea omaa tekemistä.

[/quote]

Kyllähän minä telkun osaan laittaa kiinni, mutta miten saataisiin muutkin sulkemaan se?

ap

Vierailija
5/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on paska paikka, koska...

ihmiset valittavat valittamistaan (usein vielä aivan turhanpäiväisistä asioista) eivätkä edes yritä tehdä mitään asioiden muuttamiseksi!

Vierailija
6/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muiden tarvitsekkaan sulkea tv:tä, he saavat elää illuusiotaan niin pitkään kuin jaksavat, unohda muut ja unohda päättäjät, elä ainoastaan itsellesi . Minä ainakin yritän, ei se helpolta tunnu.

Vierailija
7/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mua ei häiritse poliitikot, esiintyjät tai sarasvuot. Mutta muuten nimenomaan ne idiooteimmat on eniten äänessä ja se kyllä ärsyttää.

Vierailija
8/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okke

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän