Olen muuttunut nainen...
Enkä tosiaankaan positiiviseen suuntaan. Olin elämäniloinen, puhelias ja tuttavallinen nuori. Sitten pääsin työelämään kahden pomon kiusattavaksi ja olen enää varautunut, hiljainen, hermostunut ja pidättyväinen nainen. Vuosiin en ole noissa kahdessa eri kiusaduunipaikassa ollut, mutta nyt joudun keräämään sen sadon. Uusi duunikin alkanut mennä alamäkeen sillä annan oudon ja kyräilevän kuvan kun en pysty suoraan kertomaan mitä mietin vaan varon koko ajan. Olen masennuksiakin sairastanut ja muuttunut niiden takia myös hyvin epävarmaksi ja epäileväksi. Luulen, että kukaan siedä minua, minua pidetään outona, tylsänä, vihamielisenä, nokkavana yms.
Ongelmia ei ole vapaa-ajalla. Olen aina ollut pidetty kaveripiirissäni ja ystäväni ovat ihmetelleetkin, miten olen joutunut pomojen (miehiä) silmätikuiksi ja alistettavaksi/nöyryytettäväksi. Voiko tästä enää saada itseluottamusta, luottamusta toisiin ihmisiin, siihen että taustalla ei aina ole ilkeitä ajatuksia yms? Ihan sama lakata yrittämästä ja kuolla pois ellen saa päätäni ja itseäni vanhaan takaisin.
Up