Mieheni siskon toinen puoli paljastui :D :D
Olen seurustellut nyt mieheni kanssa vuoden, ja voi kuinka olenkaan tähän mennessä kuullut ylistystä ja vertailua mieheni siskoon, anopiltani ja muutamalta muulta ihmiseltä. On niin kehuttu mm. siitä, että tämä sisko on väitellyt itsensä tohtoriksi. Kieltämättä itsekin aluksi jopa pelkäsin tätä naista, kun on niin korkeasti koulutettu, ajattelin että hänen on pakko olla tosi fiksu ja jotenkin hieno, sivistynyt ihminen. Hyvä jos uskalsin puhua hänen kanssaan :D
No nyt on viimeisien parin kuukauden aikana tullutkin esiin tämän ihmisen toinen puoli, se josta ei niin paljoa puhutakaan. Esimerkkejä: on väkivaltainen kännissä, käy ihan kenen tahansa päälle viinaa saatuaan (itse jouduin viimeksi välien selvittelijäksi!), lisäksi hänellä on ihan käsittämättömiä ala-arvoisia ajatuksia asioista (esim. natsiaate on hänestä hyvä juttu, mm. halveksii mustaihoisia!) On muutenkin jotenkin säälittävä ihminen, koko ajan äänessä, ei kestä jos joku on häntä parempi yhtään missään (siis suuttui esimerkiksi minulle, aikuinen ihminen, kun olimme yhteisissä kekkereissä jossa piti heittää saapasta, ja mä heitin pidemmälle kuin hän. Ihan oikeasti siis suuttui -ilman viinaa- niin että huusi sen jälkeen mulle "haista vittu" eikä puhunut mulle koko iltana mitään!)
Että näin hieno, sivistynyt ihminen hän sitten olikin...
Kommentit (16)
Mitä korkeammin kouluttautunut nainen, sitä enemmän sillä on ongelmia päänupissa.
Fakta.
- M -
Ei kannata arvottaa ihmistä koulutuksen tai varallisuuden mukaan, ongelmaihmisiä löytyy joka porukasta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:42"]Mitä korkeammin kouluttautunut nainen, sitä enemmän sillä on ongelmia päänupissa.
Fakta.
- M -
[/quote]
Noh ei nyt sentään :) Tunnen kyllä monia korkeasti koulutettuja, miehiä sekä naisia, kenellä on noussut pissa hattuun niin että melkein silmät kellertää..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:42"]
Mitä korkeammin kouluttautunut nainen, sitä enemmän sillä on ongelmia päänupissa.
Fakta.
- M -
[/quote]
Tai sitten vedät puoleesi vain niitä hulluja kusipäitä, noin yleisesti ottaen. Mistäköhän johtuu?
Saappaanheitto on vakava paikka...
Saunaillassa paljastuu varmaan molemmat puolet.
-Mies 29v + 1v-
Yksi tuttu oli kans lapsena tuollainen että suuttui aina jos joku oli sitä parempi jossain. On opiskellut kai myöhemmin tohtoriksi.
Kusipää on kusipää vaikka sitten tohtorin hattu päässä...
joo,ihan samanlainen tapaus lähipiirissä!! voi olla sama neiti josta puhumme...:) suuttui kun voitin hänet monessakin asiassa. Ei pää kestä kun muut menee ohi, niin oli pakko jatkaa lukuja!!! hahahaha! Varsinainen suvun "paskantärkeä"!!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:53"]
joo,ihan samanlainen tapaus lähipiirissä!! voi olla sama neiti josta puhumme...:) suuttui kun voitin hänet monessakin asiassa. Ei pää kestä kun muut menee ohi, niin oli pakko jatkaa lukuja!!! hahahaha! Varsinainen suvun "paskantärkeä"!!
[/quote]
Oiskohan sama henkilö kyseessä :D Millä kirjaimella etunimi alkaa?
ap
Ei kannata luulla että kaikki pallinaamat täällä on sua fiksumpia.
Aikuinen siskoni suuttui kun hävisi ristiseiskassa. Väitti että muut pelaajat yrittivät tahallaan saada tämän häviämään. Lähti kesken joulunvieton pois. :D
Anoppivihaaja vaihtoi vaihteeksi kälyvihaan :-).
Kuule, me tohtoritkin vedetään joskus perseen ja sanotaan, että voi vittu. Se ei silti tarkoita sitä, että emme olisi sivistyneitä.
Saappaan heitosta vittuuntuva natsi,hyvin teilläkin menee,olisit käskenyt vetää vitun päähän.
joululahjat on helppo ostaa.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/allgemeine-ss-koppalakki-musta-repro/31451
Hyvä jos sun maailmankatsomus avartui. Ihmisistä on moneksi!