TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Mikä on tiimien tilanne? Täyttyyköhän Juhan tiimi jo ennen aikojaan ja joutuu sitten viimeiset jaksot istumaan vaan tuolissaan kääntymättä?
Miten tuo valmentajaporukka voi olla noin puuduttavan tylsää. Redrama oli ainoa valopilkku tässä ohjelmassa Heikin lisäksi.
Mitä tarkoittaa jazz-spagetti? Onko se sitä, miten Osmo Ikonen laulaa?
Onko tuo nuotiolla huokaileva mies mainoksessa se takavuosien Suomen huippumalli haussa -tuomari Juri Silvennoinen..?
Ei Suomessa oo tilausta noille ulkomaan vahvistuksille.
Tällä tohtorikoulutettavalla oli ihan kiva ääni, mutta kertsissä muuttui omaan makuuni liian rääkiväksi.
Lausuiko Toni Sipen nimen Saipe/Saip? :D
Olipas Annalla outo selitys sille, miksei kääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta espanjaa lähti loistavasti. Oliko Anna asunut Chilessä ? Pienenä vai vaihtarina?
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä ole oikeastaan väliä, koska eihän voittajista kuulla muutenkaan ohjelman jälkeen. Vaikka voittaja olisi ihan suomalainenkin. Tämä on otettavana ihan vain viihdeohjelmana, jossa valitaan kauden kiinnostavin ääni. Ei mitään sen suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on typerä tapa tarttua biisiin. Tämä biisi on mulle jne. Ei kiinnosta. Keskity laulajaan ja siihen laulusuoritukseen. Jos osaat.
Chris Cornell, kukaan tosiaan ei laula kuten sinä enää… ❤️
Yleensä kun valmentajat fiiistelevät biisiä, eivät käänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä ole oikeastaan väliä, koska eihän voittajista kuulla muutenkaan ohjelman jälkeen. Vaikka voittaja olisi ihan suomalainenkin. Tämä on otettavana ihan vain viihdeohjelmana, jossa valitaan kauden kiinnostavin ääni. Ei mitään sen suurempaa.
Tämä on ollut Saksan Voicessa 2018, ei vissiin ole lähtenyt mitenkään nousukiitoon, en kyl tiedä onko voittanut, mut mä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Tinon saundi on vähän samantyyppinen kuin Jesse Kaikurannalla, vaikkei muuten samalle tasolle ylläkään.
Tykkään Tinosta, viimeksi, kun hän oli mukana, lauloi Jesse Kaikurannan "Näytän sulle rannan", todella kauniisti, mulle tuli ihan kylmät väreet, olisin toivonut hänen pääsevän jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta espanjaa lähti loistavasti. Oliko Anna asunut Chilessä ? Pienenä vai vaihtarina?
Tällainen löytyi Annasta:
"Asuin 1990-luvun puolivälissä kaksi vuotta espanjankielisessä Chilessä, missä kävin englanninkielistä koulua. Espanjaa en tuona aikana oppinut juurikaan, sillä ystäväpiirissäni kommunikoitiin lähes poikkeuksetta englanniksi. Oli meillä toki espanjan oppitunteja, mutta opettaja ei osannut englantia ja luokka koostui useasta eri kansalaisuudesta, joilla kaikilla oli eri espanjankielen lähtötaso ... eli se siitä.
Huomasin myöhemmin Suomessa kauppakorkeakoulussa, että taisi Chilestä jotain jäädä mieleen, sillä kielen opiskelu tuntui todella helpolta. Asiaa auttoi myös se, että minulla oli erittäin motivoivat opettajat. Espanjan kielen innoittamana lähdin puoleksi vuodeksi Madridiin vaihtoon, mikä paransi aktiivista sanavarastoani ja puhevalmiuttani merkittävästi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinon saundi on vähän samantyyppinen kuin Jesse Kaikurannalla, vaikkei muuten samalle tasolle ylläkään.
Tykkään Tinosta, viimeksi, kun hän oli mukana, lauloi Jesse Kaikurannan "Näytän sulle rannan", todella kauniisti, mulle tuli ihan kylmät väreet, olisin toivonut hänen pääsevän jatkoon.
En tiennytkään, että ollut mukana aiemminkin.
Kenen naisartistin kappale tämä on?
Hannalla on Jenni Haukion itsenäisyyspäivän yläosa.