TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Mitä ihmettä taas, tuolla istuu tusinaääniä penkillä ja heistä ei sitten ikinä enää kuulla mitään. Tosi ihme..
Ylläri että maijan tiimiläinen vetää tämmöisen vihaisen biisin. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija ei oo lähettänyt ketään suoraan kotiin kuten muut ovat tehneet. Olin varma, että Daniel ja Anna Reetta kävelevät suoraan kulisseihin, mutta ei
Lähettihän hän ainakin yhden pois.
Kenet?
Ei näitä naisia kyllä erota mitenkään toisistaan. Unohtuu nanosekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simo oli kyllä aika karsea, jos nyt ihan suoria ollaan ja eikös tämän esittäjän battlea kehuttu just maasta taivaaseen parhaimmaksi battleksi ikinä ....
Battle oli kyll törkeen hyvä.
Ehkä sillä toisella kaverilla. Tällä oli vähän samoja ongelmia mitä kuului nyt esitetyssä kappaleessa muttei ihan niin pahoja kuin nyt.
Maijalla oli vain yksi mies joka oli pakko pistää jatkoon. Linda olisi ansainnut paikan Danielin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko kisanhan voittaa Anniina Henttonen tai se Keira.
Keira voi voittaa, mutta ei Anniina. Hän voi olla tosi musikaalinen ja taiteellinen, mutta ei tällainen epämusikaalinen jaksa kuunnella noin terävää ääntä.
Näytettiin pätkä ens jaksoa. Sussun laulu on taas joku täysin päräyttävä koska ei pätkääkään paljastettu siitä.
Maija päästi penkille ensin sen nuoren tytön.Lauloi suomeksi.Muu porukka kehui sitä paljon.No ei jatka enään.Maija on muutenkin vähän erikoinen.
Anniina ois tippunut aikoja sitten jos ei ois 16v
Vierailija kirjoitti:
Maija ei oo lähettänyt ketään suoraan kotiin kuten muut ovat tehneet. Olin varma, että Daniel ja Anna Reetta kävelevät suoraan kulisseihin, mutta ei
Se on Anna-Reeta, väliviivalla ja yhdellä teellä
Matleenan kiekuminen oli epäaitoa amatöörimusiikkiteatteria
Noita valmentajien valintoja ei voi välillä käsittää ollenkaa!! Millä perusteilla oikeesti? 😅 Varsinkii nyt noi maijan valinnat. Todella tylsiä ja parhaat pois vaan
Vierailija kirjoitti:
Noita valmentajien valintoja ei voi välillä käsittää ollenkaa!! Millä perusteilla oikeesti? 😅 Varsinkii nyt noi maijan valinnat. Todella tylsiä ja parhaat pois vaan
Ja semmoset mitkä ois kiinnostavampia seurata
Tytön nimi oli Iida ja lauloi biisin kelle mä soitan.Tykkäsin itse.
Vierailija kirjoitti:
Koko kisanhan voittaa Anniina Henttonen tai se Keira.
Onko päässyt unohtuun kaikki voittajiksi veikatut hevimiehet ja söpöliinipojat? Nämä keirat ja annukat unohtuu heti kun telkkarin sulkee. Keirastakin muistaa naaman muttei lainkaan miltä ääni kuulosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä naisia kyllä erota mitenkään toisistaan. Unohtuu nanosekunnissa.
Danielkin, vaikka oli laimea ja flegmaattinen niin ainakin erottui just sillä tyylillä. Ei tarvi edes yrittää mitään kun sukupuolella jo pääsi jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan look ja asu ei nyt oikein onnistunut.
Obeesi pikkutyttö - look? Outo vaate tai siis kamala.
Usein hänellä noita tiukkia, epäpukevia, kuten se vihreä koppakuoriais mekko, jollainen ei pue kun pursuaa paikat. Erikoisia ovat asut.
No tää on kauhee. Teatterityyliin :(