TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Mikä instrumentti Anniinan ääni on? En jaksaisi kuunnella kovinkaan montaa esitystä häneltä.
Ykköstuoli!! Ou nou. Parempi laulaja tipahti samantien.
Mä en ymmärrä mitä noi kuulivat/näkivät tuossa Anniinassa... Siis ihanko pelkkä asenne riittää...
Koko kisanhan voittaa Anniina Henttonen tai se Keira.
Siis uskomatonta kakkaa. Miten toi ansaitsi ykkötuolin? Lindan tämänpäiväistä esitystä en kuullut, mutta aikaisempien perusteella parempi kuin muut tolla rivillä. Harmittaa että meni Maijan tiimiin pilaamaan omat mahdollisuutensa.
Lindan ois pitäny pysyä jatkossa ei anniinaa 1 tuolille
Ihan liian epäkypsä ääni ykköstuolille tai edes jatkoon. Muutaman vuoden päästä uusi yritys..
Tää Keira siis yks voittajaehdokas.
Lindan pudotus väärin!! Anna-Reeta ei ois ansainnut lainkaan tuolia. Koppava Daniel ulos!
Ai että Anniina oli noin paljon parempi kuin Linda? Mitä helvettiä noi tuomarit hehkuttavat?
Tänä iltana on ollut lavalla aika monta samalla saundilla kiljuvaa naista ja Johanna on tätä samaa porukkaa.
Linda oli minunkin suosikki, todella harmi että tippui.
Vierailija kirjoitti:
Annan look ja asu ei nyt oikein onnistunut.
Obeesi pikkutyttö - look? Outo vaate tai siis kamala.
Johannako tuon nimi oli? Parempi kuin kahdella ekalla kierroksella. Yllätyin ihan.
Vierailija kirjoitti:
Koko kisanhan voittaa Anniina Henttonen tai se Keira.
😆😆😆
Maija ei oo lähettänyt ketään suoraan kotiin kuten muut ovat tehneet. Olin varma, että Daniel ja Anna Reetta kävelevät suoraan kulisseihin, mutta ei
Vierailija kirjoitti:
Maija ei oo lähettänyt ketään suoraan kotiin kuten muut ovat tehneet. Olin varma, että Daniel ja Anna Reetta kävelevät suoraan kulisseihin, mutta ei
Lähettihän hän ainakin yhden pois.
Kaunein ja paras meni oikealla paikalle<3