TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Tosi heikko taso nyt Annan tiimillä. Ei yhtään onnistumista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa massaa !
Tusina biisejä....
MITEN nuo kilpailijat löytyvätkin niin luritus tasapaksuja biisejä ! Kaikki samanlaisia.
Kaikilla englannin kielinen liirum laarum luiru biisi.
Kuin hepan pissin lorinaa....
Onhan nyt laulettu useampi biisi suomeksi.
Bella ei olis missään nimessä kuulunut jatkoon.
Adelen olisi ehdottomasti kuulunut saada tuolipaikka. Illan harvoja onnistumisia, vapautunut ja iloinen esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Bella oli Annan mielestä niin ihku. Ihan sama jos joku laulaa paremmin. Anna valitsee omien henkilökemioiden perusteella jatkoon menijät
Ehkä olen sitten ainoa, mutta Bella on minustakin hyvä, tykkään hänen iloisesta energiasta.
Bella on kyllä lavalla kuin kotonaan. Tuoleilla istuukin muita, jotka ei sinne kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu tänne, 9mutta mua niin ärsyttää joka kerta tuo Bilteman nimen kuuleminen. Miksi ensimmäinen osa lausutaan pitkänä biil, mutta jälkipuoli lyhyen könkkönä tema, eikä siis teema ja kun tema ei esiinny tuolla tavalla lausuttuna sen enempää ruotsin kuin suomen kielessäkään, niin kuulostaa aivan järkyltä. Lausutaan joko alkuperäiskielen asussa biilteema tai sitten just niin kuin se on kirjoitettu, mutta ei mitään välimuotoa, itse sanon aina biilteema,enkä näe siinä mitään ongelmaa.
:D
Teresan paras esitys tähän mennessä.
Mitä Anna sanoi Teresalle? Kuulosti siltä, että olisi sanonut "Mun mielestä tää oli muovinen". :D
Kamalia nuo tynkäversiot biiseistä
Miksi näillä esiintyjillä on niin kummallisia vaatteita? Vaatteiden imartelevuudesta ei tietoakaan kantajaansa nähden.
Kivasti paljastui ainakin osa tuolille päässeistä (ensi jakson mainoksessa)...
Olisin ehdottomasti valinnut Aaronin Vertin tilalle❣
Voi ei, näittekö väläyksen Tounin ja Saipin yhteispaidasta ens kerralla... OMG
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, näittekö väläyksen Tounin ja Saipin yhteispaidasta ens kerralla... OMG
Ihan kuin olis ollut joku siamilaisten kaksosvauvojen potkupuku? 😳
Annan tiimissä kyllä yllättävän heikko taso. Olisin laittanut ehdottomasti Vertin sijaan Adelen jatkoon. Muut jatkoon menijät onnistuivat hyvin, mutta Vertin laulusta puuttui vähän särmää.
Annan palautteesta pystyi jo heti arvaamaan että tulee pudottamaan Adelen.