TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tällä hevimiehellä olisi myös hevi ääni, mut eipäs ollutkaan.
No olipas. Monipuolinen ääni ja todella hyvä ääni myös.
Vierailija kirjoitti:
Voihan p...a! Että Juha meni sitten tiputtamaan Väinön , parhaan tästä joukosta! Eipä tartte enää katsoa. Ja
Toivottavasti Juha ei enää ikinä ole tässä ohjelmassa mukana. Typerä idiootti.
Väinö tulee ihan varmasti menestymään laulajana ilman jotain kilpailuvoittoakin. Hän ei päässyt tässä lähellekään parastaan. Hän ei ole sen tyyppinen laulaja, joka näissä kisoissa pärjäisi, kun yleisö pääsee äänestämään. Pitää olla "tasapaksumpi".
Harmi, kun Väinöllä oli tuo kappale. Oon tykännyt hänen äänestään ja esityksistään, jäi mieleen ja tuli hyvälle mielelle. Hänessä on sellaista karismaa.
Harmi että Vilja-Maria putosi, muttei hänen omin alueensa oli loppujen lopuksi aika kapea. Vähän väärä kisa hänelle. Parhaimmillaan tykkäsin kovasti.
Paavohan oli loistava! Ja huomion kiinnitti myös Olgan ihana hame.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun Väinöllä oli tuo kappale. Oon tykännyt hänen äänestään ja esityksistään, jäi mieleen ja tuli hyvälle mielelle. Hänessä on sellaista karismaa.
Mun mielestä hän veti hyvin tämän kappaleen, en usko että se olisi syy tippumiseen.
Paavosta on vaikka mihin. Hyvin musikaalinen.
Kuronen on hyvä juontaja. Aleksin laulu kaunis, hevimies viimeisen päälle hyvä. Anastasian olis voinut tiputtaa.
Queeniä ei kannata laulaa kisoissa....samoin acdc.....led zeppelin...dio....
Vierailija kirjoitti:
Kuronen on hyvä juontaja. Aleksin laulu kaunis, hevimies viimeisen päälle hyvä. Anastasian olis voinut tiputtaa.
Aleksin ääni oli tänään mitäänsanomaton. Miten voi kisata Voice of Finlandista?
Aleksi ja Olga on väärässä paikassa. Juha olisi voinut pitää sen Pohjanmaan Anoukin ja Vilja Laululintusen, jos ei olisi tehnyt näitä 2 väärää valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Paavosta on vaikka mihin. Hyvin musikaalinen.
Paavo Pesusieni yllätti. Voisi laulaa vaikka rockmusikaalin tai hevioopperan niin, että laulaisi yksin kaikki roolit. Mieletön kaveri!
Örisijä oli ohan hyvä, mutta mulle aiheuttaa aina myötähäpeetä, että aikuinen äijä menee johonkin Voiceen pyörittää pölyisiä rastojaan ja sit se on vielä niin pyörällä päästään, että meinaa kaatua. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Juhalla helppoa, monta hienoa laulajaa genrestä riippumatta ja eikös tässä ensijaisesti ole kyse äänestä, ei niinkään musiikkisortista?
Valmentajat unohtavat The Voicen. Katsojat haluavat hyvän äänen voittavan. Ihan sama tuleeko hänestä kaupallista ammattilaulajaa tai ei.
Örisijä vetoaa kansaan ja varmaan jostain kumman syystä Anastasia. Ketäs ne kaksi muuta olikaan?
Väinö olisi varmaan ollut mummojen suosikki.
Sami Kuronen oli hyvä ja rauhallinen juontaja. Oli lyhyellä varoitusajalla lupautunut tuuraamaan Paasosta.
Pidän kovasti Heikki Paasosesta, mutta hän on valitettavasti alkanut huutaa juontaessaan, kuten useimmat juontajat nykyisin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkkumaa ei nytkään tiedä mistä puhuu. Olgan versio Sudenkorennosta / Life on Mars:sta oli tajunnan räjäyttävä.
Mä olin Vilkkumaan kanssa samaa mieltä. En olis pistänyt Olgaa jatkoon.
Se esitys oli kyllä puskateatteria ihan oikeaan peräkylän tyyliin. Ja kokonaisuus, roikkohame ja ruma meikki ja kampaus, olivat samaa tasoa. Ei olisi kuulunut jatkoon tämä Olga.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Vilja-Maria putosi, muttei hänen omin alueensa oli loppujen lopuksi aika kapea. Vähän väärä kisa hänelle. Parhaimmillaan tykkäsin kovasti.
Vilja kertoi, että esitti ensi kertaa tuota Cherbourgin sateenvarjoja. Luulisi että hänen aiemmin esittämistään kappaleista olisi löytynyt jokin sopivampi. Viime vuonna oopperalaulaja voitti koko kisan. Olisin mielelläni nähnyt Viljan jatkossa.
Harmittaa, että Väinö ei päässyt jatkoon. Eihän samanlaista ole Voicessa ollut. Kun taas noita soulsistersejä, adele-kopioita, billieeilish-kopioita ja viskibassonaisia on varmaan 80% joka vuosi. Ei muuta voi sanoa kuin hohhoijaa, kun Maijallakin varmaan taas neljä naista menee finaaliin.
Heviörisijän esikuva lienee Lordi.
Tämähän oli hyvä!