TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi juha minkä teit!
Nimenomaan Juhan tiimissä olisi Henryn kuulunut jatkaa, lauloi aivan ihanasti sen Laurin Tähkän biisin edellisellä kerralla.
Edellisellä kerralla kuulosti Lauri Tähkältä, tällä kertaa Pauli Hanhiniemeltä. Miksi nämä ei vain voi laulaa omana itsenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on niin kaunis.
Makee pukeutumistyyli.
On kyllä kiehtova imago. Vie ajatukset ihan omaan maailmaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Behmin ylimielinen ilme on ikävä.
Jos nainen ei hymyile, on hän ylimielinen. Onko Tommi Läntinen myös ylimielinen?
Miksei se violettinahkahousu päässy jatkoon, olihan se varmempi ja parempi ääni.
Onko Olga Wilhelmina se jouluaattona Joulupukin kuumassa linjassa pianoa soittava ja laulava tonttu? Olen miettinyt pääni puhki, että mistä hän näyttää tutulta, mutta tuo tuli nyt mieleen.
Onko Robin sanonut tässä jaksossa sanaakaan? Kerran näytettiin kun nuolaisi huuliaan.
Olen täysin kyllästynyt jatkuvaan tunteiden esittämiseen ja irvistelyyn, joten ehdottomasti punatukkainen jatkoon Mariah Careyta laulaneista.
Ei enää erota näitä lyhyttukkaisia naisia toisistaan..eikö tuokin jo pudonnut jonkun sohvalta
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin kyllästynyt jatkuvaan tunteiden esittämiseen ja irvistelyyn, joten ehdottomasti punatukkainen jatkoon Mariah Careyta laulaneista.
Ehdottomasti. Laulu kosketti.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää erota näitä lyhyttukkaisia naisia toisistaan..eikö tuokin jo pudonnut jonkun sohvalta
Tästä vaalean lookista tuli mieleen Marie Fredriksson.
Vierailija kirjoitti:
Behm näyttää lentoemännältä.
Missä olet nähnyt mustaan ja juhlavaan tyyliin puettuja lentoemäntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä vaalean lookista tuli mieleen Marie Fredriksson.
Jep. Roxettea oli katsottu tarkkaan.
Vaisu jakso, ei kaappauksia. Ja Maija valitsee sekapareistaan aina naisen. Toni tylytti ihmeellisesti sitä Annan viimeiseksi valitsemaa blondia. Popedan biisissä mies olisi pitänyt valita jatkoon ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Behm resting bitch facena reunoilla. :D
Jep ja hyvä niin. :D Eipä se Tommikaan hymy naamalla esityksiä katsele.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on söpöt asut Saipilla ja Tounilla!
Toivottavasti haluavat kaverikuvaan päiväkodissa. :)
Mulla oli ala-asteella tuommoisia pastellisävyisiä tyttöjen verkkariasuja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on söpöt asut Saipilla ja Tounilla!
Makee pukeutumistyyli.