TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Keiralla on paljon enemmän potentiaalia kansainväliselle uralle kuin Robinilla. Keira aito ja varma esiintyjä, ei mikään tuottajien luoma pop-tähden suomiversio.
Tärkeintä on ääni, ja että osaa laulaa. Keira osaa.
Häh .. Joku sanoi että kaikki laulavat "All by myself". No ehkä se oli rokotehörhö joka oli taas väärässä
Vierailija kirjoitti:
Onko Heikki Paasonen koittanut muotoilla kulmakarvansan Hitlerin viiksien malliin?
En tiedä, mutta Heikki havainnoi että yleisö seisoo jälleen kerran!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saadaan edes hieman vibraa iltaan.
Eiiiiiiiiiiiiiii.......
Sussu on tosissaan jämähtänyt useiden vuosikymmenten taakse.
Sussu ei osaa muuta kuin huutaa. Uskottava se on. Normi laulu ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Heikki Paasonen koittanut muotoilla kulmakarvansan Hitlerin viiksien malliin?
En tiedä, mutta Heikki havainnoi että yleisö seisoo jälleen kerran!
Nyt mua jo naurattaa, aina kun noi seisoo tai kun Heikki kommentoi, kun rupesitte nostamaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Sussu se rakastaa omaa ääntänsä...
Määkin rakastan.
Ei nyt oikein lähteny tämäkään. Ja tuomarit tietysti kehuu kuplille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko kisan ajan ihmetelly kun on näytetty kilpailijan läheisiä, niin Keiran kaksoissiskoa ei ole näkynyt kertaakaan. Tää siskohan ei päässy jatkoon ääni ratkaisee vaiheessa ja Keira pääsi finaaliin asti.
Kaksoissisko? Eikö se toinen tyttö, joka yritti ääni ratkaisee vaiheessa, ollut Keiran kaveri eikä sisko?
Itsekin olin siinä uskossa, että oli kaveri, mutta en katsonut jaksoa niin tarkkaan. Yhtä kaikki, joka jaksossa olen miettinyt, mitä tyttöjen ystävyydelle nyt kuuluu...
Vierailija kirjoitti:
Sussu on tosissaan jämähtänyt useiden vuosikymmenten taakse.
Jep. Keira on kansainvälinen ja raikas tuulahdus tähän verrattuna.
Nyt oli pompöösi esitys. En kyllä jaksaisi kuunnella enempää kuin kahta biisiä illan aikana.
Kiljumista alusta loppuun. En tykkää.
Hyvä valinta Sussulta, ääni pääsee hyvin esille. Mutta laulaa piirun verran liian hätäisesti, tämä pitää sillain venyttäen, jotta rakkauden tuska vakuuttaisi.
Kaksoissisko? Eikö se toinen tyttö, joka yritti ääni ratkaisee vaiheessa, ollut Keiran kaveri eikä sisko?