TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt yhtään tämän erityisherkän naisen karjumisesta. Lisäksi hän näytti pelottavalta ja kiukkuiselta laulaessaan.
Olin juuri silloin pois telkkarin äärestä ja kuulin vain äänen. Sanoin itsekseni, että hui kamalaa mitä karjumista ja ruma ääni, nyt ei varmaan kukaan käänny.
Mutta mitä ihmettä...
En ymmärrä myös tuota, että jollain muuten hyvällä äänellä laulavalla tulee joku pieni moka tai menee nuotin vierestä, niin tartutaan siihen. Selitellään, että voi voi kun nyt meni noin tai näin, olisi ollut loistava ääni. Ei kukaan käänny.
Eikö valmentaja ole juuri valmentaja? Joka osaa auttaa.
Sitten otetaan, minun mielestäni, ihan kliseisiä ja maneerisia laulajia, jotka matkivat alkuperäistä. Sitten sanotaan, että kyllä tuon nyt pystyy hoitamaan pois ja saamme sinusta oikean helmen.
Pahempi minun mielestäni ne maneerit on pois valmentaa kuin joku muu epävarmuus tai jännityksestä johtuva virhe.
Kun kaikki tietävät, miten jännittävä hetki tuo on.
Nyt ei enää Juhakaan ota näitä perinteiseen iskelmään viittaavia ehdokkaita. Harmi, olisi houkan erilaisia kilpailijoita mukana.
Noita kimeitä kiljujia tai karjujia, jotka riipivät korvaa, on ihan riiittävästi mukana.
En jaksa katsoa enempää tätä ohjelmaa. Tuomaristo on niin mitäänsanomatonta, hajutonta ja mautonta ettei yksinkertaisesti kiinnosta enää.
Maijalta ihan idiootti heitto tuon yhden laulajan kohdalla. Kääntykää joku, sanoi muille :))) Miksei kääntynyt itse?
Vierailija kirjoitti:
Maijalta ihan idiootti heitto tuon yhden laulajan kohdalla. Kääntykää joku, sanoi muille :))) Miksei kääntynyt itse?
Niinpä. Kilvan sitten kiittelevät kun yksi kääntyy: olipa hienoa, että xxxx kääntyi, olit niin loistava laulaja.
Voi voi kun en vaan nyt itse hokannut, kyllä nyt harmittaa.
Mutta ihanaa kun olet mukana, plaa plaa plaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, joko ensi perjantain tai sunnuntain jaksossa kisaa Idolsistakin tuttu Susanna Erkinheimo. Muistan vieläkin tuomari Tommi Liimataisen ilmeet, kun hän fiilisteli Susannan soundia...:)
Muistan kun Susanna esitti (ainakin)biisin House of the Rising Sun ja TL tykkäsi.
Minua häiritsee ne typerät Heikki Paasosen visat kilpailijoiden kanssa ja kaikki "täyteohjelmat". Kilpailijoiden esittelyt ovat liian pitkiä ja muuta liirum-laarumia on ihan turhaan. Näin alussa ei tarvittaisi kuin vain ne laulut ja tuomarien kommentit ja ohjelma saataisiin paljon lyhyemmäksi tai jaksoja voisi olla vähemmän. Olen kiinnostunut laulajista, en heidän nyyhkytarinoistaan tai kotivideoistaan tai Paasosen täyteohjelmista.
Se tyttö kuka lauloi Shot in the dark näytti aivan Nasse-sedältä kun oli vetänyt kulmakarvansa ylöspäin :D en pystynyt pidättelemään naurua kun näin sen
Nyt meni maku koko ohjelmasta ☹
Miksei tämä Johan Mikael päässyt jatkoon? Upeaääninen laulaja ja tulkitsija. Viime jaksossa pääsi surkeita laulajia jatkoon. Ihme touhua!
Nyt en ihan ymmärtänyt mitä toi eka pantakaulaukko ajatteli tuon kappaleen valitessaan? Olis nyt vetänyt edes osittain hevisovituksen tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä Johan Mikael päässyt jatkoon? Upeaääninen laulaja ja tulkitsija. Viime jaksossa pääsi surkeita laulajia jatkoon. Ihme touhua!
Täähän on kappale ratkaisee vaihe. Tjsp.
Joo. Jollain toisella biisillä olisi mennyt jatkoon.
Ari koivusen oloista tyyppiä kaipaisin kisaan
Olispa tuota mainoksessa olevaa pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Se tyttö kuka lauloi Shot in the dark näytti aivan Nasse-sedältä kun oli vetänyt kulmakarvansa ylöspäin :D en pystynyt pidättelemään naurua kun näin sen
Jos olet aikuinen ihminen, niin häpeä. Itsekin vedin nuorena jossakin vaiheessa tyyliin kaikki kulmakarvani pois ja sitten jossakin vaiheessa piirsin kajalilla paksut viivat niiden tilalle. Olisi ollut kurjaa nuorelle itsetunnolla, kun joku olisi julkisesti haukkunut (sinänsä aiheellisesti) erikoista ulkonäköäni.
Tästä kaudesta huomaa, miten iso merlitys Redramalla oli. Nyt tämä on todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt mitä toi eka pantakaulaukko ajatteli tuon kappaleen valitessaan? Olis nyt vetänyt edes osittain hevisovituksen tai jotain.
"Pantanaulakko"😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on kappale ratkaisee vaihe. Tjsp.
No kyllä se kappale kannattaa valita niin, että sen esittämällä on mahdollisuus tuoda esiin omia vahvuuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaudesta huomaa, miten iso merlitys Redramalla oli. Nyt tämä on todella tylsää.
merkitys*
Koko ajan odotan milloin Annan tissit pulpahtavat ulos