TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Vertti oli kyllä TÄLLÄ kertaa parempi kuin Keira! Mut ehkäpä just siitä keiran taudista johtui. Ihan sama, kumpi jatkaa. Eivät tule voittamaan finaalia.
Roosa on jotenkin teennäinen, niinkuin esittäis jotain herkkää ja nöyrää. Eikä kyllä äänikään ole mikään vahva, korkeet nuotit ei kuulosta yhtään varmalta.
Daniel tänään parempi, mut ei mikään poikkeushyvä hänkään. Ihan sama kumpi jatkaa. Ei ainesta voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ikioma James Bond????
Mielumminkin Austin Powers. :D
Kuka näille valitsee esitettävät kappaleet, he itse vai nää tuomarit? Siis miks on aina näitä vaarinaikaisia tosi tylsiä kuluneita kappaleita. Samoin tuomarit voisi vaihtaa 20 vuotta nuorempiin. Eikai tämän ole tarkoitus olla mikään tangomarkkinat tai eläläisten nostalgiakisa?
Maija:Daniel 40 ja 60 Roosa-Maria
Minä: Daniel 100 ja 0 Roosa-Maria
Mitä tämä lallattaja tekee tuolla? ?Muistuttaa Mikko Alataloa, paitsi Alatalo on parempi laulaja.
Maijan ässäkin muuttuu kun kieli vaihtuu englanniksi. Shössön shössön.
Hirveä takki Danielilla. En tiedä millainen tyyppi oikeastaan on, ei ole vieläkään selvinnyt minulle. Toivoin boheemia runopoika -tyyppistä, mutta sittemmin kuva on muuttunut.
Ihan helvetin huonoja biisivalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Höh, miksi Daniel on leikannut tukkansa, mä tykkäsin pitkätukkadanielin lookista??
Muistutti liikaa Jukka-Poikaa.
Tosi kiva kun ei oo tekstityksiä
Juuri mietin itsekin, että miksi noi aina laulaa noita samoja biisejä niiku all by myself. Kuultu miljoona kertaa, tylsäää
Vierailija kirjoitti:
Laulajat ei itsekään innostu biiseistään.
No ei ihme.
Olikohan esimerkiksi Keira ikinä kuullutkaan biisiä, jonka joutui vetämään.
Ei kukaan osaa laulaa Bowien biisejä. Hänen äänensä laulutapansa ovat se juttu.
Tuo Daniel on jotenkin ylimielisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Maijan ässäkin muuttuu kun kieli vaihtuu englanniksi. Shössön shössön.
No eikä muutu; ihan yhtä sössö on aina. T-vika yhtä paha. Ei pitäisi olla julkisesti äänessä.
Toisaalta onhan tuolla myös hyvin sairasääninen (ja ammattitaidoton, sisällötön) Tinni.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva kun ei oo tekstityksiä
Häh?
Anna kutsui Verttiä tulevaisuuden rokkistarbaksi.
Ottaisin pois sanan starba ja rokin vaihtaisin sanaan iskelmä.
Näenkö omiani vai odottaako Roosa-Maria vauvaa <3
Pelotti harjoitusklipissä Roosa-Marian puolesta, mutta voi juma, mikä esitys!!
Laulajat ei itsekään innostu biiseistään.