Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko luuseri, jos 41-vuotiaana on ollut vain yhdessä työpaikassa?

Vierailija
28.01.2022 |

Eli CV ei pituudella komeile?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu.. ehkä joo.

Vierailija
2/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta ja kuinka paljon sinulla on työtehtävät kehittyneet työskentelysi aikana.

Uutta työpaikkaa on vaikea löytää, koska vaikutat epäilyttävältä hakijalta. Ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on tyytyväinen. Hieno juttu.

Jos on kitunut ja odottanut turhaan ylennystä viimeiset 20 vuotta, niin sitten, joo, pelasit pelisi väärin.

Vierailija
4/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? - Nykyisin vain verraten hyvin harvinaista kun tuntuu, että tarjolla on vain pätkiä ja määraikaisuuksia ja samaan paikkaan voit päästä korkeintaan nollatuntisopparilla. 

Vierailija
5/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä poliitikkoja ollut jotka valittu 18-19 vuotiaina eduskuntaan ja on koko ikänsä siellä, niin en mä niitä luusereiksi väitä vain yhden työpaikan takia.

Vierailija
6/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Ei ole.

Vierailija
7/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajekki avaus taas kerran

Vierailija
8/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin onnekas! Näinä päivinä vakityön saaminen ja pitäminen ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
9/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alasta ja kuinka paljon sinulla on työtehtävät kehittyneet työskentelysi aikana.

Uutta työpaikkaa on vaikea löytää, koska vaikutat epäilyttävältä hakijalta. Ikävä kyllä.

Entä jos työtehtävät ovat kehittyneet? On tullut uusia ohjelmistoja jne?

Vierailija
10/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jotkut ovat samassa työpaikassa koko työelämänsä ajan eli 40-50 vuottakin.

Vierailija
11/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista näille jämähdysluusereille.

Vierailija
12/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa ainakin olla viimeiset hetket vaihtaa, jos nyt ylipäänsä aikoo joskus vaihtaa. Toisaalta ei se ruoho siellä aidan toisella puolella välttämättä ole sen vihreämpää.

Vierailija
13/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei oo kiinnostanut urakehitys eikä eteneminen. Oot nysvääjä ja nyhjöttäjä. Työpaikkaa pitää vaihtaa 5-7 vuoden välein Riittävän usein, että pysyy vireänä ja varpaillaan, mutta riittävän harvoin, ettei näytä siltä kuin ei kykene mihinkään sitoutumaan.

Vierailija
14/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa ainakin olla viimeiset hetket vaihtaa, jos nyt ylipäänsä aikoo joskus vaihtaa. Toisaalta ei se ruoho siellä aidan toisella puolella välttämättä ole sen vihreämpää.

Voi olla, ettei se ruho sinne aidan toiselle puolelle enää pääse edes...

Vierailija
15/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet pitänyt osaamistasi ajantasalla ja siitä löytyy dokumentit, oli koulutus sitten työnantajan tai itsesi järjestämää, niin et.  Mutta jos olet ollut julkisella sektorilla ja oppiminen on ollut vain jotain paikallisen it-tuen tai muun osaamisalueen järjestämää, niin sitten voi olla vaikea päästä muualle. Toki riippuu alasta, duunarialoilla ja vähällä koulutuksella se on ihan ok. Jos olet kirjanpitäjä ja haluat jatkossakin olla, niin ok, koska sillä alalla on pakko saada välillä koulutusta. Eli riippuu alasta, työtehtävistä ja omista intresseistä.  

Vierailija
16/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma, kun koko työura on ollut pätkää toisen perään. Ainakin työkokemusta on kertynyt. Nyt eka toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jo 1,5 vuotta. Olen aina ajatellut, että pätkäinen työhistoria on huono asia töitä hakiessa. Joten ekaa kertaa törmään ap:n kaltaiseen "ongelmaan". No, ongelmansa kullakin. Olen 45 v.

Vierailija
17/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin onnekas! Näinä päivinä vakityön saaminen ja pitäminen ei ole itsestäänselvyys.

Eihän aloituksessa puhuttu mitään vakityöstä. Jos on nyt ollut esim. kuukauden töissä.

Vierailija
18/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa aika turha haaveilla enää uudesta työpaikasta.

Itse olen 45v sihteeri ja takana vain 3 monen vuoden mittaista työsuhdetta. Tätä työnantajat arvostavat.

Vierailija
19/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45v sihteeri ja takana vain 3 monen vuoden mittaista työsuhdetta. Tätä työnantajat arvostavat.

Perustelisitko, miksi on turha haaveilla uudesta paikasta?

Vierailija
20/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelisitko, miksi on turha haaveilla uudesta paikasta?

No ihan sillä perustelen, että yksi työpaikka ei näytä cv:ssä hyvältä. Eikä näytä 1-2 vuoden väleinkään vaihdetut eli pitkä cv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän