Mies mikä tyttöystävässäsi on seksikkäintä?
Mikä hänessä saa halut heräämään? Ulkonäössä/olemuksessa/luonteessa?
Mikä on se juttu mikä saa sinut haluamaan häntä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mies54 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus sängyssä. Se että näen hänen himonsa ja se että tietää mitä haluaa ja sanoo ääneen. Ei ole mitään seksikkäämpää kun se kun naiseni näyttää mitä haluaa minun tekevän, missä asennossa panevan, ja ei häpeile mitään.
Huom! Huom! Huom!
Toivottavasti kaikki tällä palstalla vierailevat naiset lukevat - ja sisäistävät - tämän!!
Ulkonäkö tms. Instagram-hömppä eivät noita ym. ominaisuuksia korvaa. MOTMikä ihmeen MOT. Oletko Ylellä olevinaan töissä?
Mikä oli todistettava. Ehkä hän on matemaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus sängyssä. Se että näen hänen himonsa ja se että tietää mitä haluaa ja sanoo ääneen. Ei ole mitään seksikkäämpää kun se kun naiseni näyttää mitä haluaa minun tekevän, missä asennossa panevan, ja ei häpeile mitään.
Huom! Huom! Huom!
Toivottavasti kaikki tällä palstalla vierailevat naiset lukevat - ja sisäistävät - tämän!!
Ulkonäkö tms. Instagram-hömppä eivät noita ym. ominaisuuksia korvaa. MOTMikä ihmeen MOT. Oletko Ylellä olevinaan töissä?
Mikä oli todistettava. Ehkä hän on matemaatikko.
Tai panomies. Olevinaan.
Todella iso mutta kiinteä ja muodokas perse.
Ei pitäis lukea tällaisia ketjuja, kun taas alkoi tehdä niin mieli löytää tyttöystävä 😅
Kokonaisuus, sinut itsensä kanssa vaikka ei missi olekaan. Silti täydellinen minulle. Olen sanonut hänelle, ettei kukaan ole täydellinen, mutta yhtä epäilen. Hän vain hymyilee ja haluaa rakastella kanssani. Hän ei kerro sanoin, mitä haluaa, mutta osaa osoittaa sen muutenkin. Kun kysyn, mitä voisin tehdä toisin, hän sanoo, ettei mitään. Ja pultti sopii mutteriin täydellisesti. Ei liian iso eikä liian pieni. Olen onneni kukkuloilla.
Söpöt kasvot, terhakat, keskisuuret rinnat, hoikka vartalo, tiukat vatsalihakset sekä erityisesti lihaksikkaat mutta hoikat reidet. Mutta ilmeisesti vain piirteen sai valita, niin se on treenattu peppu.
Sinä panohullu,en ole noin sanonut, päinvastoin, olen tänäänkin ollut jo 2 kertaa miehen kanssa joka pannut, ja nautin todellakin.
Älä sinä pistä sanoja mun suuhun ääliö!
Vainohulluko olet. Mutta onhan muutakin naiselle kuin se pelkkä pano. Ym-mär-rätkö? Mieshän saa aina maksiminautinon kun nytntelee sisään ulos, kun ne reseptoritmsiinä kalussa ovat.
Naisella ei ihan noin ole, väitä sinä panohullu mitä väität.
Olen vain yksi nainen muiden joukossa joka näin ajattelee. Ja sitäpaitsi. miehen mu tekeminen seksissä on se juttu, ja olen puhunut siitä miesten itsekkyydestä, ja se on monell naiselle SE ongelma.