Onko pizzaperjantai?
Ostitko pakastealtaasta, teetkö itse vai tilaatko pizzeriasta?
Mitä pizzassasi on päällä? 🍕🍺
Kommentit (13)
Teen itse valmispohjasta illemmalla. Ensin tissuttelen vähän erinäisiä juomia ja bailaan youtubevideoita katsellen itseksein. 🥳
Täytteeksi sieniä, oliiveita, paprikaa.. Ja jos tekis toisenkin samalle pellille, siihen tonnikalaa, tomaattia, suolakurkkuja, paprikaa... Ja valkosipulia puristan pälle, sekä oreganoa laitan.
On. Grandiosa Meat Lovers odottaa tuunausta. Lisään siihen oliiveja, ananasta, mozzarellaa ja oreganoa. Lähtee yöllä kohti ääntä 😋
Kyllä oli, tänäkin perjantaina. Pakastepizzaa. Tällä kertaa 1 tonnikala, 1 kinkku-ananas-aurajuusto, 1 meat lovers, 1 tuplasalami. 4hlö söi pizzaa, kaikki sai ottaa kaikkia, tai mitä halusi.
Ja yhdelle pizzanirsolle pikkutytölle eines pinaattikeitto (lempiruoka).
Rento päätös työ- ja kouluviikolle, samalla setillä (pizzan makuja hieman vaihdellen) mennään lähes joka perjantai.
Oetkerin pakaste pizza, Special 🍕🍕🍺🍺