Espoon tekstiviestit rokotteista
Tänään tuli rokottamattomille espoolaisille tekstiviestillä kehoitus mennä rokotteelle. Viesti tosin oli naamioitu sellaiseen muotoon, että siinä vain kehotettiin rokotteelle, mutta ystävistäni vain rokottamattomat saivat viestin.
Onko tämä edes laillista, että terveystietoja seulotaan näin ja lähestytään sitten tekstiviestillä?
Kommentit (27)
Tunsin itseni niin loukatuksi, että en mene ottamaan rokotetta.
ainahan voi tehdä rikosilmoituksenkin järjestelmään. liikkuuhan muut varsinaisista rötöksistä edelleen täysin vapaasti. minä laittaisin juristin penkomaan.
Olen vantaalainen ja sain joitain viikkoja sitten Maisassa viestin rokotteista. En kysynyt tuliko rokotetuille puolisolleni.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei tultu poliisin kanssa kotoa hakemaan. Kohta sekin aika koittaa.
Juu kyllä varmasti poliisilla on resursseja sellaiseen.
Ei niitä pelkästään rokottamattomille olla lähetelty. Minä olen saanut toisen annoksen syyskuussa ja minullekin tuli viesti.
Nimenomaan onko laillista käydä potilaspapereita availemassa, jos ei ole ”hoitosuhdetta” papereita läpikäyneen kanssa?
On taidettu luvatta käydä papereissa
kuulimme eräältä että oli laittanut poliisin asiointipalvelun kautta virallisen rikosilmoituksen jonka kautta kaivavat selvityksen vaikkapa peruspalvelujen ja sosiaaltoimen vastaavalta.
sama onko monesko piikki tai ei, selvitykseen meni siellä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
laita oikeusasiamiehelle kysely.
Myös tietosuojavaltuutetulta voi kysyä, onko terveystietoja käsitelty asianmukaisesti, kun tuollaisen rekisteritiedon ovat seuloneet.
Helsingissä tuli eilen. Laillisuutta mietin minäkin, ap. Olisi hyvä jos useampi aktivoituisi.
Se on merkki siitä, että Herra antaa sinulle tarvitsemasi vaurauden. Sitten sinusta tulee vartija ja olet valmis lähtemään. Ihmiskehon seksuaalinen materiaali on hyvä sinulle, ja se ylevä, joka saa sen näyttämään kirvesmieheltä, ja sitten sinulla on oikea asia. Pappien leivän ja veden parantaminen temppelissä ja kirkon nimessä ovat lain ensimmäisiä tekoja;
En oo saanu mitään viestiä. 1 piikki hki
Törkeetä toimintaa! Tää DDR-meno vain syvenee
Jos saan joskus tuollaisen viestin, teen minäkin rikosilmoituksen.
M36
Et sitten millään voi kysyä siitä lainmukaisuudesta lähettäjältä, vaikka arvatenkin on jo kysytty, mutta eihän siitä meteliä pysty nostamaan.
helsingissä on jo 2 kertaa muistutettu viestillä.minua
Huhhuh. Minä täällä Satakunnassa joudun ODOTTAMAAN, että saan tekstarin ja saan mennä hakemaan kolmannen. Ei ole tullut ei. Se txt on ihan YLEINEN käytäntö monessa paikassa. Ei ehkä Espoossa, mutta ei mitään ihmeellistä!
Ennemmin imen hetero miehenä vaik munaa kun otan sitä piikkiä.
Eilen tuli Helsingissä viesti puhelimeen.
No miks niitä pitäis laittaa rokotetuille? Ajan tuhlausta vaan.
Kas kun ei tultu poliisin kanssa kotoa hakemaan. Kohta sekin aika koittaa.