Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhempani epäreiluja?

Vierailija
01.06.2015 |

Vai kuvittelenko vain?
Minulla yksi lapsi ja siskollani kaksi lasta.
Vanhempani ostivat silmiä räpäyttämättä siskon lapsille uudet pyörät ja kypärät, minun lapselle ei mitään:/ mummolaan hommattiin leluja siskon lapsille, ei minun lapselle...
Hirveä haloo jos siskon lapsista ei kuulu pariin päivään mitään, minun lapsesta ei kysellä mitään välttämättä viikkoon.
Pitäisikö tästä sanoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäreilua. Vanhempasi saavat valita mihin rahansa ja aikansa laittavat

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa mitä? Että isovanhempien pitää olla rahassa mitattuna tasapuolisia, tai sinä poljet jalkaa ja heittäydyt kaupan lattialle huutamaan?

Isovanhemmat ovat ihmisiä, ihmisillä on taipumus pitää enemmän mukavista lajitovereistaan kuin hankalasta väestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siskolla vaikeaa? Tarvitseeko hän enemmän mummon aikaa, ja rahaa?

Vierailija
4/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:55"]Onko siskolla vaikeaa? Tarvitseeko hän enemmän mummon aikaa, ja rahaa?
[/quote] ei erityisemmin, tämä asettelu oli meillä kotona jo kun olimme lapsia... Sisko on vähän ressukka. Minä hyvin pärjäävä.

Vierailija
5/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei tykkää susta ja nyt sun lapses joutuu kärsiin siitä :(

Vierailija
6/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:00"]Jos ne ei tykkää susta ja nyt sun lapses joutuu kärsiin siitä :(
[/quote] niin luulen minäkin... Harmittaa olla ei tykätty lapsi

Vierailija
7/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sisko on vähän ressukka. Minä hyvin pärjäävä."Eli asetelma jatkuu, olettavat, että pärjäät itsekin ja ettei siskosi pärjää. Miten on, pärjäätkö? Olet siis riippumattomampi ja itsenäisempi, vanhempasi eivät ole huolissaan sinusta. Et ole selitysvelvollinen, kuten ehkä siskosi. Oletko keskustellut siskosi kanssa, onko hän tyytyväinen asetelmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi