Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen vävy tai miniä

Vierailija
01.06.2015 |

tai vävy-/miniäkokelas. Kokemuksia? Miten narsisti vaikuttaa teidän elämäänne/ lapsenne elämään? Oliko narsistisia piirteitä havaittaissa jo parin seurusteluaikoina ja yritittekö varoittaa lastanne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär itse epäröi naimisiin menoa ja meni kuitenkin. Minun vastaus oli Tee kuten itse haluat. Vävy on kyllä jotenkin kylmänoloinen tyyppi. Ehkä osaa esittää tietyille ihmisille. Minua on kielletty nyt tulemasta käymään.

Vierailija
2/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha asioista varoitin,kun olivat jo melkeen häädön saaneet,kun mies ei osallistu mihinkään taloudellisesti. Itse tuollaisen helvetin eläneenä voin vain surkutella,että pitääkö tytön sama oppi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha asioista varoitin,kun olivat jo melkeen häädön saaneet,kun mies ei osallistu mihinkään taloudellisesti. Itse tuollaisen helvetin eläneenä voin vain surkutella,että pitääkö tytön sama oppi käydä.

No hän mallioppi.

Useinhan se alkoholistin ja läheisriippuvaisen läheisriippyvainen lapsi nai alkoholistin.

Vierailija
4/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla on usein huonot välit sekä puolison että omaan sukuun.

Vierailija
5/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se miniä tai vävy ei ole narsistinen ollenkaan. On vain laittanut rajat ua saanut puolisonsakin tajuamaan niiden tärkeyden.

Vierailija
6/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Narsistilla on hovi. Hän taevitsee sellaisen aina ja ylläpitää sellaista.

Vierailija
7/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä seurannut kuinka narsistinainen iski nuorena kiinni hyvin tienaavaan miljonäärin poikaan ja eli tämän siivellä. Vielä naureskeli kuinka mies on varmasti läheisriippuvainen. Suhde oli kuulemma kuin sisaruksilla mutta jos mies olisi halunnut seksiä, nainen oli liian "väsynyt" shoppailtuaan koko päivän miehen rahoilla. Lopulta miehen suku auttoi. Veljet veivät miehen ulkomaanreissulle ja rohkaisivat eroon samalla kun miljonääri-isä järjesti yhdellä puhelinsoitolla naiselle kaupungin vuokra-asunnon. Nyt miehellä menee hyvin. Ja nainen itkee kuinka ei itse voi koskaan olla yhtä rikas. Välillä hän haaveilee somessa kuinka voisi olla vanhemman rikkaan miehen "seuralainen" eli haaveilee exän isästä.

Vierailija
8/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Narsistilla on hovi. Hän taevitsee sellaisen aina ja ylläpitää sellaista.

Joo mutta suvusta ei ole hoviksi koska he tuntevat narskun liian hyvin palvoakseen tätä ja tietävät milloin narskuu valehtelee. Hovissa täytyy olla ihmisiä, joilla on ikävä taipumus kannustaa ja kehua muita sekä antaa anteeksi omituinen käytös.

Vierailija
9/9 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa olla narsistin hovissa? Ihan painajaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi