Nyt valmistuneet/ylioppilaaksi kirjoittaneet
Mitä saitte lahjaksi?
Itse sain pullon viskiä, kaksi pulloa kuoharia, hieman rahaa, samppanjalaseja, rusty tools -suklaata, kalevalan elämän roihu -sarjaa, lahjakortteja ja kukkia.
Kommentit (8)
Rahaa 1190 e, Louis Vuittonin iltalaukun, ajokortin, pienen pullon kuohuviiniä, säilytyskorin (ei mikään muoviboksi), kaksi maljakkoa, ulkolämpömittarin ja leikkokukkia. Saan myöhemmin poikaystävältä kaks lahjaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:07"]Rahaa n.600€, Michael Korsin kello, lahjakortit 50€ ja 40€ S-ryhmään, 2 Lumoava-merkin kaulakorua, muutama muu koru (esim.Nomination-ranneke lakkipalalla, 150€ lahjakortti paikalliseen kenkäkauppaan, astioita, keittiöveitsisarjan, koristelasipurkin täynnä suklaakonvehteja ja tietty paljon ruusuja& muita kukkia :) N18, tuore ylioppilas
[/quote]
YKS UNOHTUI! Otin sen käyttöön jo juhlissa, eli kristallinen kuohuviinilasi jossa lyyra :) -2-
Vähän päälle 1000e rahaa.
Olisin halunnut mielummin osan tuosta vaikka Iittalan astiastoina tms. järkevänä. Nyt kun en ole vielä muuttamassa pois kotoa, tuskin tulee itse ostettua tuonlaisia juttuja :(
Satasen rahaa vanhemmiltani ja ruusun mieheltä. Ei toista ammatillista tutkintoa viitsinyt enää juhlia niin isosti kuin ensimmäistä, tarjosin kakkukahvit läheisille ja kielsin tuomasta lahjoja.
5: Senkus kipität kauppaan ja ostat saamillasi rahoilla kaipaamiasi astioita.
N. 500e rahaa, 60e lahjakortti S-ryhmälle, 20e lahjakortti hennesiin, Iittalan Teema-sarjan lautasia, 7 pulloa skumppaa ja kauniit korvakorut. Todella tyytyväinen olen ja onnellinen ammattiin valmistunut.
2600e (okei tähän sisältyy stipendit), polkupyörän (hybridi, harrastan pyöräilyä), reissuvaluuttaa valmiiksi vaihdettuna 100e edestä, s-ryhmälle lahjakortteja, torkkupeiton ja koriste-esineen. Asun yksin jo enkä tarvitse siis astioita tai muuta kodin irtaimistoa, olen ne ehtinyt jo hankkia.
Rahaa n.600€, Michael Korsin kello, lahjakortit 50€ ja 40€ S-ryhmään, 2 Lumoava-merkin kaulakorua, muutama muu koru (esim.Nomination-ranneke lakkipalalla, 150€ lahjakortti paikalliseen kenkäkauppaan, astioita, keittiöveitsisarjan, koristelasipurkin täynnä suklaakonvehteja ja tietty paljon ruusuja& muita kukkia :) N18, tuore ylioppilas