Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aivan kamala yhdynnäntarve

Vierailija
28.01.2022 |

Tekisi mieli joka päivä, muttei ole miestä :( N30

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan mieletön läheisyyden ja seksin kaipuu. Ei ole helpostusta näköpiirissä. Omaa kivaa tullut( lue pakko) kyllä harrastettua, mutta ei se juurikaan tuo helpotusta. Olen usein miettinyt millä saisi tuota libidoa vaimennettua. Olisiko tässä uuden aloituksen paikka?

Vierailija
22/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naista ei paneta olenkaan ja pitää yhdyntää vain miehen miellyttämisenä ja miehen nautintona on tällaisen naisen käytös loukkaus miehisyyttä ja miehen kalleinta aarretta kalua kohtaan.  Jos naisen pillu ei ahmaasti himoitse ja tartu kalun varresta kiinni, vaan on vain halju intohimoton vastaanotto.  Mitä mies tästä kostuu ei mitään. Jos mies ei voi ja saa tuottaa naiselle nautintoa naimalla, niin ei siinä paljon ole haluja sen jälkeen tuottaa nautintoa naiselle nuolemallakaan. Tyhjää saa pyytämättä. Voi olla, että osa naisista on lesboihin kallellaan, eivät nauti yhdynnöistä, saati yhdynnät kiinnosta. Viriileille miehille ei heistä ole paljoa nautintoa, mutta ehkä niitä on samalaisia sinnepäin kallellaan olevia miehiäkin, jotka ei niin välitä yhdynnöistä.  Omat haluni olisivat kadonneet naisen edessä, jota ei olisi panettanut,  himoinnut kaluani sisäänsä ja vaatinut tyydystä. Olisi lähtenyt vaihtoon samantein. 

kirnuava pappa taa laukoo ihan järjettömiä-

Kuka on sanonut että ei paneta ollenkaan ja pitääVAIN miehen miellyttämisenä.

Ja itse olet sanonut, ettei vamosi ole enää saanut naimalla, laitatko hänet ehken sitten kaatopaikalle.

Ja ihan itse olet sanonut, että viimevuodet olet sormettanut ja nuollut ne orgasmit. Haluatko jotenkin miellytellä muita miehiä? Ja tässäkin kirjoitat mihen nautinto edellä..."mitä mies tästä kostuu" jne. "miehille ei heistä ole nautintoa" jne  Mites ne naisten omat nautinnot? Ja pitää olla lesboihin kallellaan jos ei kiinnosta.

Naisi EI kiinnosta sellainen panomies, joka vain hyökkää naisen päälle ja panee kunnes saa, ja jättää naisen nskitumaan - sellaistako naisen pitäs vuoskaudet haluta, himoita ja pyytää päällensä tyhjentämään rojunsa?  miettikää nyt edes joskus mitä lauotte täällä.

Jos ei mun mies olis hyvä rakastaja, ja nuolis, sormettas, panis ja kaikkea muuta, ei meillä olis enää seksiä. Vaan nyt on jokapäivä aina vaan...Ettekö voi edes joskus laittaa niitäaivoja ajattelemaan asioita naisenkin kannalta, ei vain sen omanjalkovälin. Edes kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olet toitottanut jatkuvasti joka keskustelussa, Ei tunnu pillussa miltään ja että yhdyntä on vain miehen mielyttämistä.  Jos asenne on toi, niin luuletko, että viriiliä miestä kiinnostaa mikään mukaan seksissä. 

Vierailija
24/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja puutteessa ja tiedän tuon tunteen tarkkaan. Toisen ihmisen läheisyys saa aikaan hormonien ja tunteiden kuohun ja herättää primitiivisiä vaistoja, jotka saavat haluamaan toista ihmistä enemmän kuin mitään muuta, eikä niin yksin ollessa tapahdu. Siinä tilassa kaikki kuuluu yhteen, ja yhdyntä on yksi luonnon vaatima osa kokonaisuutta.

Olen nainen, yksin, enkä oo koskaan kokenut tuollaista toisen ihmisen tarvetta. Olen seksuaalisesti ja muutenkin tyytyväisempi ilman muita ihmisiä. Mutta olenkin outolintu.

Vierailija
25/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja puutteessa ja tiedän tuon tunteen tarkkaan. Toisen ihmisen läheisyys saa aikaan hormonien ja tunteiden kuohun ja herättää primitiivisiä vaistoja, jotka saavat haluamaan toista ihmistä enemmän kuin mitään muuta, eikä niin yksin ollessa tapahdu. Siinä tilassa kaikki kuuluu yhteen, ja yhdyntä on yksi luonnon vaatima osa kokonaisuutta.

Olen nainen, yksin, enkä oo koskaan kokenut tuollaista toisen ihmisen tarvetta. Olen seksuaalisesti ja muutenkin tyytyväisempi ilman muita ihmisiä. Mutta olenkin outolintu.

Eli "hyödytön" miehen kannalta...

Vierailija
26/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olet toitottanut jatkuvasti joka keskustelussa, Ei tunnu pillussa miltään ja että yhdyntä on vain miehen mielyttämistä.  Jos asenne on toi, niin luuletko, että viriiliä miestä kiinnostaa mikään mukaan seksissä. 

Juuri niin, miestä ei kiinnosta se naisen nautinto vain oma.

itse sen sanoit "viriiliä miestä kiinnosta mikään muukaan seksissä". Kyllä täällä osataan vääristellä.

Vierailija
27/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, miestä ei kiinnosta se naisen nautinto vain oma.

itse sen sanoit "viriiliä miestä kiinnosta mikään muukaan seksissä". Kyllä täällä osataan vääristellä.

Todellakin. Olet vääristelyn suurmestari.

Vierailija
28/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. olet panohullu, ja mikään muu ei naiselle saa kelvata.

Täyspainoiseen heteroseksiin nyt vain kuuluu muutakin kuin kuivana sinne ja muutama työntö ja kuorsaus.

Vierailija
29/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. olet panohullu, ja mikään muu ei naiselle saa kelvata.

Täyspainoiseen heteroseksiin nyt vain kuuluu muutakin kuin kuivana sinne ja muutama työntö ja kuorsaus.

Pelkkää vääristelyä tämäkin. Mahdatkohan olla hetero ollenkaan, kun et arvosta yhdyntöjä, etkä miesten kaluja, saati miehen nautintoa.  Eipä ole juurikaan iloa viriilille heteromiehelle, saati että tekisi mieli vastapalveluksena antaa hyvä suuseksiä.  Helmiä.......

Vierailija
30/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nuolemis- ja sormetushullu: mene pois häiritsemästä muuten hyvää keskustelua. Kiitos.

Vierailija
31/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nuolemis- ja sormetushullu: mene pois häiritsemästä muuten hyvää keskustelua. Kiitos.

Ei hän kuuntele. Kokoajan pitäisi olla kieli klitoriksella ja sormet pimpassa, mikään muu ei käy.

Vierailija
32/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän panohullun panemassa kaikenaikaa, ilman naisen nautintoa.

Vierailija
33/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi panna myös naisen nautinonnon kanssa. Osa naisista todella tarvitsee ja nauttii juuri yhdynnästä.

Vierailija
34/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,ja isompi osa ei.

Vierailija
35/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi panna myös naisen nautinonnon kanssa. Osa naisista todella tarvitsee ja nauttii juuri yhdynnästä.

Mitä tämä pitää sisällään? Onhan ihan eri asia hypätä kylmiltäännaiseen tai sitten tosi kovaa kiihoitusta ja leikkimstä ihan äärirajoille ja sitten naida. Tai niin että naisen saa ensin orgasmin tavallatai toisella, tai niin että mies samalla sormetta kun panee.

Ihan eri asioitanaisen nautinnon kannalta! Että ei voi ihan noin vain sanoa että todella nauttii JUURI yhdynnästä.

Eikö?

Vierailija
36/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kuuntele. Kokoajan pitäisi olla kieli klitoriksella ja sormet pimpassa, mikään muu ei käy.

Mutta miksi ihmeessä tulla meuhkaamaan aiheen ulkopuolelta, ap aloitti ketjun omasta yhdynnäntarpeestaan. Miksi nuolemis- ja sormetushullu ei keskustele omasta asiastaan siihen liittyvissä ketjuissa?

Vierailija
37/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos naista ei paneta olenkaan ja pitää yhdyntää vain miehen miellyttämisenä ja miehen nautintona on tällaisen naisen käytös loukkaus miehisyyttä ja miehen kalleinta aarretta kalua kohtaan.  Jos naisen pillu ei ahmaasti himoitse ja tartu kalun varresta kiinni, vaan on vain halju intohimoton vastaanotto.  Mitä mies tästä kostuu ei mitään."

Tällaista tekstiä. Mitä MIES tästä kostuu, niinpä. Voi tauti!

Vierailija
38/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa näköjään biologinen kello tiksuttamaan. Vauva kuune sinulla on. Se menee ohi viim. kun täytät 40.

Vierailija
39/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ap kaipaa vain yhtä miestä, joka jaksaa yhtyä häneen kymmeniä kertoja vuorokaudessa? Onnea vaan etsinnälle.

Vierailija
40/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle nautinollisinta se tämä ja tuo, ne ovatkin pääasiat.. Ja lisäksi naisten halventaminen miten parhaiten keksii.

Ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme