Siis söikö Nanna ja Jere OIKEESTI irtareita ja jätskiä Fitnesspäiväkirjoissa??
Eilisessä jaksossa meinaan... Jere ja Nanna oli karkkiostoksilla ja osti mässypussit kumikin. Sitten kuulemma söivät vielä jätskiä päälle. Jäin miettiin et söiköhän ne oikeesti niitä juttuja, kun sitten niillä kuiteskin oli kulhoissa karkkeja ja kuivattuja jugurttihedelmiä, vaikka just aiemmin sanoi että kumpikin ostaa oman karkkipussin. Muutenkin oli vähän feikin olonen kohtaus. Samoin en usko että Venla söi sitä pitsaa, ja luulen että Eevi veti oikeasti perseet niissä bileissä, vaikka sanoi juoneensa vain "pari lasia" viiniä...
Kommentit (12)
Mietin ihan samaa, miksei ne näyttäneet kun Venla vetää naamariin sitä jätti pizzaa?!
Meinasin oksentaa kun satuin näkemään kun se yksi vitnes-nainen söi jotain jo lopuksi nuoli pitkät tekokyntensä puhtaiksi! Yök!!!!
Mä en tajuu miks Nanna ja Venla tekee kaikesta syömisestä jotenki kauheen numeron.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:59"]
sitä se on se "terveellinen"fitnesselämä
[/quote]
Nanna vetää myös röökiä aika reippaasti
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:52"]
Mä en tajuu miks Nanna ja Venla tekee kaikesta syömisestä jotenki kauheen numeron.
[/quote]
Kaikki ihmiset tekee syömisestä numeron. Kyllä me ainakin töissä tehdään aina iso numero kun mennään porukalla lounaalle tai ystävien kanssa ulos syömään illalla. jne.
Se on osa elämää ja tärkeä osa. Ja hauskaa:)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:59"]
sitä se on se "terveellinen"fitnesselämä
[/quote]
uuh. saitpas sanottua. Tuli varmasti mahtava olo
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Kaikki ihmiset tekee syömisestä numeron. Kyllä me ainakin töissä tehdään aina iso numero kun mennään porukalla lounaalle tai ystävien kanssa ulos syömään illalla. jne.
Se on osa elämää ja tärkeä osa. Ja hauskaa:)
[/quote]
No ei tee. Yleensä niiden lajien harrastajat, joiden parista löytyy eniten syömishäiriöisä (esim. baletin ja naisvoimistelun) puhuvat suureen ääneen herkuista, joita esimerkiksi eilen söivät ja kuinka paljon. Muille se syöminen, sekä ruuan ja herkkujen, on ihan normitoiminto.
Minusta Eevillä on jotenkin harvinaisen ihana ja terve suhtautuminen elämään ja ruokaan. Vaikka kuinka olisikin juonut enemmän kuin kaksi lasillista.
Marilla taas aivan selvä syömishäiriö, joka vaan sattuu tuollaisena olevan ihan ok.
Itse olen sairastanut anoreksiaa kauan (nyt tosin jo pari vuotta "terveenä"), ja kyllä moni minunkin sen ajan tuttavista on hurahtaneet tuohon fitnessjuttuun, jossa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta syömishäiriö se harmittavan monella on.
Itsekään en usko että Venla sitä pitsaa söi..ainakaan yhtä palaa enenpää :D
Huomasitteko eilisessä jaksossa oli mukana Marin anabolisista steroideista keväällä kärähtänyt sisko? Aika turpean ja jotenkin maskuliinisen näköinen Mariin verrattuna...
Mitä vitun väliä?