Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googletatteko opettajat salaa oppilaiden vanhempien someja yms?

Vierailija
28.01.2022 |

Ja teette mielessänne päätelmiä perheestä löytöjenne perusteella? Onko jokin yllättävä juttu jäänyt mieleen? Tyyliin lääkärin lapsi tulee rääsyissä kouluun, tai narkin lapsi onkin luokan fiksuin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oppilaillani on yli 300 vanhempaa. En todellakaan googlettele. En osasta oppilaista edes tiedä, kenen toisen oppilaan sisaruksia he ovat.

Vierailija
2/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te vanhemmat ole niin kiinnostavia, että jaksaisin tai viitsisin aikaa käyttää tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa useimmissa tapauksissa olla niin että opettaja tietää googlettamattakin lasten vanhempia. Etenkin kun monet heistä saattavat olla myöskin opettajan entisiä oppilaita tai omia luokkakavereita tai muuten vaan tuttuja.

Vierailija
4/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan. Ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
5/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalat vanhemmat googletan joo.

Vierailija
6/23 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en halua tietää heistä yhtään enempää kuin tarvitsee.

Vierailija
7/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutakin tekemistä!

Ope

Vierailija
8/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muutakin tekemistä!

Ope

Mitä?

Vierailija
9/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan opettajat googlailee oppilaiden someja. Varsinkin niitten lukioikäisten.

Ps: sori opettaja kirjoitus virheistäni

Vierailija
10/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi googlettaa? Paljon enemmän saa tietää vanhempainilloissa yms keskusteluissa kun näkee livenä. Silloin loksahtaa moni palanen kohdalleen lapsesta.

Vierailija
11/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? En tietenkään googlaile. Ei kiinnosta muutenkaan tuntemattomien ihmisten asiat. Mitä vähemmän tiedän perheistä ja joudun olemaan heidän kanssaan tekemisissä, sitä parempi. Vanhempainillat ja -vartit ovat vastenmielisimpiä työtehtäviä.

Tiedän kyllä joitain kollegoita, joita oppilaiden perheasiat kiinnostavat. Uteliaita ihmisiä on kaikissa ammattiryhmissä. Ei ole mikään opettajien erityispiirre.

Vierailija
12/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs googlaako lääkärit potilaitaan?

Ohis.

Vierailija
13/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs googlaako lääkärit potilaitaan?

Ohis.

Minun lääkäri oli ainakin välittömästi kirjoittamassa vauvapalstalla soittoaikani jälkeen. K... Ostan vielä sille vaja kki ämmälle.

Vierailija
14/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En googlaa. Ei kiinnosta.

Vierailija
15/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan googlaillut oppilaiden vanhempia. Työvuosia minulla on takana 20. En edes ehtisi, sillä vanhempia olisi tosiaan 200-300 (olen yläkoulun ope). Eikä kyllä kiinnostakaan.

Sanotaanko näin, että kun on tuntenut oppilaan parisen kuukautta, tietää kyllä jo aika hyvin, millaiset vanhemmat hänellä on. Ei siihen googletteluja tarvita. Omena ei kauas puusta putoa ja sitä rataa...

Vierailija
16/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkään googlata!

Ehkä tästä voisin itse päätellä, että minulle riittää se, mitä näen lapsessa enkä kaipaa enempiä tietoja.

Eli kuten joku yllä totesi, niin en kaipaa enempää tietoa kuin mitä tarvitsee.

Vierailija
17/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaiden vanhemmat googlettaa opettajia, lähinnä.

Vierailija
18/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En googlaile. En edes oikein muista oppilaiden nimiä enkä koskaan katso vanhempien nimiä, ellei jostain syystä vain tule näkyville esimerkiksi Wilmassa.

Vierailija
19/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut pätkääkään. Sain ihan tarpeeksi siitä, kun itse ilmoittelivat itsestään.

Vierailija
20/23 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden uhkaavan isän googlasin arvioidakseni, kuinka vaarallinen hän oikeasti on. Eli aika harvoin, kun olen kuitenkin jo viime vuosituhannella aloittanut opettajan työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi