Kun muutit omillesi ensiasuntoon, kokositko Ikean mööpelit itse vai hommasitko poikakaverin sitä tekemään?
Kommentit (54)
1988 kalusteet myytiin valmiiksi kasattuina, joku kenkätelinensaattoi olla osissa. Huonekalut muuten sai silloin kotiin 0-7 päivää ostosta, nykyään voi joutua odottamaan sohvaa 3kk jos ei ikealaista osta.
Ei ole yhtään ainutta Ikean mööbeliä. Pääosin kiekkareilta hankittu ja perintökalleuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ikean huonekalut ole vaikeita koota. Miehet haluaa vain pönkittää egoaan luomalla mielikuvaa, ettei naisista olisi siihen ilman apua.
Nehän vastaa sellaista taaperon "palapeliä".
Ei ollut poikaystävää, ihan itse kokosin kaikki huonekalut. Tosin vain muutaman ostin uutena, roudasin kotoota uuteen kotiini mm sänkyni yms.
Sain mukaani vanhoja huonekaluja, ei niitä koota tarvinnut. Sen jälkeen olen koonnut yksin kaikki mitä olen hankkinut. Ja hakenut ne yksin ja kantanutkin. Isoista hyllyistä lähtien. Ja olen huimat 50kg, mutta enemmän nää on tekniikkalajeja. Minä kyllä kävin mieskaverin luona kasausapuna.
Turha tähänkään on vastata. Heti kun tulee eka "poikaystävä kokosi", ap painuu suihkuun huutoitkemään.
Muutin omilleni 20-vuotiaana, miesystävä löytyi 35-vuotiaana, kalusteet oli siis 15 vuotta laatikoissaan odottamassa kasaamista, itsehän en tietenkään osaisi niitä koota.
Ap:n avauksessa en havainnut naisvihaa. Vastauksissa sen sijaan havaitsen miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n avauksessa en havainnut naisvihaa. Vastauksissa sen sijaan havaitsen miesvihaa.
No se nyt ei ole yllätys kenellekään. Sinähän nuuskit sitä m-vihaa kuin vihikoira ja löydät sitä ihan joka ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti. Koska sinun lääkitykset on tarkastettu?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, ei ihme että ulisuttaa mies vihaaaaaa vaikka kaiken aloittaa naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Et tunnista näitä "naisten elämän on niin helppoa"-uikutusaloituksia, joissa miehet tekevät kaiken naisten puolesta ja huipputyydyttäväö seksiä sataa ovista ja ikkunoista? Kohta varmaan siirrytään vaiheeseen 2 tässä ketjussa ja väitetään friend zone -miesten kokoavan naisten kaikki huonekalut, mutta heidät jätetään julmasti ilman seksipalkkaa :D
Tutustuin yöelämässä raksamieheen, joka kävi laittelemassa taulut seinille ym. Päädyimme sen jälkeen sänkyyn ja kolme vuotta siitä naimisiin. Sillä tiellä edelleen :)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin yöelämässä raksamieheen, joka kävi laittelemassa taulut seinille ym. Päädyimme sen jälkeen sänkyyn ja kolme vuotta siitä naimisiin. Sillä tiellä edelleen :)
Kalevipoeg?
Ei mitään muistikuvaa, kuka kokosi kirjoituspöytäni silloin yli 20 vuotta sitten (ei toki vielä Ikeaa ollut), mutta muistan että kämppikseni (nainen) asensi lamput sokeripalalla ja käytti kynsiviilaa, koska meillä ei ollut sopivaa työkalua. :)
Nykyisin asun yksin ja omistan poran, joka on ikeakalujen vääntimenä ihana. On muutenkin työkaluja joka lähtöön ja muutama hylsysarja. Rakastan työkaluja. Olisipa oma verstas.
Ei tarvinnut koota huonekaluja, saimme ne valmiiksi koottuina vanhemmiltamme. Ja siihen aikaan eli 1980-luvulla huonekalut toimitettiin liikkeestä kokonaisina, ei Ikean legopaketteina. Poikakaverikin oli ollut tuossa vaiheessa jo 5 vuotta (ja sama on edelleen, täysin epäkäytännöllinen "hajamielinen professori", joten minä olen meistä kahdesta se jolta huonekalujen kokoaminen sujuu hieman paremmin).
Ei silloin Ikeaa tainnut vielä Suomessa olla. Mun kaikki huonekalut oli joltain saatuja.
vuosikymmen kaksi myöhemmin olen ostellut Ikeasta ja kaikki olen saanut kasaan itse. Viime vuonna ostin tuon hyllystön, joka on kaikilla... - mutta täydellinen kellariin vinyylien säilytykseen. sen kasas mies, kun siihen mulla meni hermo.
En oo sellanen poika. Itse kasasin.
Meillä ei ole koskaan ollut Ikea kakkas