Hotellihuoneen hinta 270€ yöltä. Missä menee kipuraja =(
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:56"]
Mä maksoin just hotellista 369€ yöltä, varasin 6 yötä. Juniorsviitti n 50m2, ikkunoista näkymä historialliselle aukiolle ja pääsy executive-loungeen. Meitä on kolme, ja tuo on meidän kaikkien lempihotelli, tämä on nyt 5. kerta kun menemme kyseiseen hotelliin. 2 vuotta sitten kun varasin samanlaisen huoneen, meidät upgreidattiin n 80m2:n corner suiteen (+700€/yö) , se oli aika ihanaa. :)
[/quote]Minä en osaa olla oikein hienoissa paikoissa, minua ujostuttaa :D
-6-
[/quote]
Millä tavalla hieno kuvittelet esim. tuon hotellin olevan?
[/quote]Voisin kuvitella, että siellä on auton paikoittajat ja laukunkantajat erikseen ja vuoteet tullaan illalla avaamaan asiakkaan puolesta ja sen sellaista. :) On "kultaiset" vessanhanat :D En tosiaan ole siinä mielessä luksuksen ystävä, että viihtyisin erityisesti niistä syistä jossain ja tarpeeksi pihi, että sijoitan rahat muuhun reissaamisessa. Ja tosiaan ujo.
[/quote]Lisään vielä, että usein kyllä hyvä sijainti maksaa paljon, eikä silloin välttämättä ole hinnassa niinkään kyse sisustuksesta. Vaan tosiaan siitä upeasta näkymästä ja hyvästä sijainnista myös.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:40"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:38"] Riippuu maksajasta, Kerava-Kaisa ei varmaan maksa yh:n sossutuista, mutta joku, joka maksaa yhdestä hotelliyöstä yli 70 000€ Genevessä, ei pitäisi 270€ kovinkaan pahana. [/quote] Ihanan ylimielistä ja vähättelevää. Olet varmaan hieno ihminen. T: Kerava-Kaisa [/quote] Kaisa! kello on vasta 11 ja olet jo ylhäällä, loppuiko piri kesken? [/quote] Hieman asenteellista. Vaikka olenkin Kerava-Kaisa ja yh, en käytä piriä enkä edes alkoholia. En myöskään tupakoi. Minullakin on ihmisarvoni, kiistätkö sen? [/quote] Hieman asenteellista. Vaikka en olekaan Kerava-Kaisa ja yh, käytän piriä ja alkoholia. Myöskin tupakoin. Minullakin on ihmisarvoni, kiistätkö sen?
[/quote]
Moi. Mä en alkanut väittämään sinun tai kenenkään muunkaan vetävän tai olevan vetämättä mitään, joten ei ole mitään kiistettävää tai myönnettävää. Jos lukaiset ketjua, huomaat, että joku minua epäili piripääksi ja vastasin hänelle.
T: Kerava-Kaisa
[/quote]
Ja sinä loukkasit pirin käyttäjän ihmisarvoa loukkaantumalla siitä ja käyttämällä termiä piripää
[/quote]Voitaisko pysyä aiheessa?
Mä maksoin just hotellista 369€ yöltä, varasin 6 yötä. Juniorsviitti n 50m2, ikkunoista näkymä historialliselle aukiolle ja pääsy executive-loungeen. Meitä on kolme, ja tuo on meidän kaikkien lempihotelli, tämä on nyt 5. kerta kun menemme kyseiseen hotelliin. 2 vuotta sitten kun varasin samanlaisen huoneen, meidät upgreidattiin n 80m2:n corner suiteen (+700€/yö) , se oli aika ihanaa. :)
-6-
[/quote]
Oletko koskaan ollut oikein hienossa hotellissa? Ehkä se onkin ihan erilaista kuin kuvittelet.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:31"]
-6-
[/quote]
Oletko koskaan ollut oikein hienossa hotellissa? Ehkä se onkin ihan erilaista kuin kuvittelet.
[/quote]Olen minä käsittääkseni aika hienoissa ollut :) Ihan yksittäisiä öitä, mutta eivät ole luksuksemmat paikat minulle mieluisimpia.
60-maksmi 100. Kyllä erikoinen pitää tilanne olla että rupeen maksamaan 120 euroa 4 hengen yöpymisestä
Ite oon tosi pihi hotellien suhteen, voisin ns erikoistapauksessa maksaa 100€/yö (esim menossa hääjuhlaan toiselle paikkakunnalle tms) mutta vaan yhdestä yöstä tosiaan, tolla hinnalla en kahtakaan yötä majoittuisi.
Ulkomaille jos lähden lomaileen niin en kyllä totakaan summaa suostu maksaan, koska haluan käyttää rahaa sitten muuhun kun huoneessa käyn lähinnä vaan peseytymässä ja nukkumassa.
Satanenkin on liikaa. Ihan nylkyä tuollainen.
Tuon verran olen maksanut huoneesta Pariisin Disneylandissa ja Legolandissa heinäkuussa.
Mitä ihmeen viiden tähden luksushotellien sviittejä te oikein varaatte ja mistä? Itse majoitun poikkeuksetta neljän tähden hotellissa, ja hieman hintoja netissä vertailtuani löydän lähes aina hyvältä paikalta n. 70-90 € keskiarvoltaan (n. 5-8 yön reissu) hotellin. Tietysti usein näissä saa paljousalennuksia, tyyliin "varaa vähintään neljä yötä niin saat 20 % alennusta" tms. Jopa Lontooseen saimme neljän tähden hotellin kolmeksi yöksi melko edullisesti, muistaakseni n. 100 e / yö (kahdelta).
Yksin matkustettaessa 100-200 e/yö on ihan normi. Eli jos suhteuttaa maksavien henkilöiden kesken, niin pariskuntana 400 e/yö olisi vielä ihan ok.
Joskus olen 900-1000€ maksanut sviitistä.
Esim. täällä: http://www.sunsetkeycottages.com/
Huh, opiskelijana oma raja menisi 50 eurossa. En oikein usko, että töissä ollessani haluan "tuhlata" rahaa yöpymiseen, varsinkin jos matkustaa ulkomaille. Keksin viisikymmentä parempaa tapaa käyttää rahat. Mielummin säästän vaikka seuraavaan matkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:50"]
Satanenkin on liikaa. Ihan nylkyä tuollainen.
[/quote]
Kelle on, kelle ei.
Johan hyvä viinipullo tuon verran kustantaa jo.
-6-
[/quote]
Millä tavalla hieno kuvittelet esim. tuon hotellin olevan?
[/quote]Voisin kuvitella, että siellä on auton paikoittajat ja laukunkantajat erikseen ja vuoteet tullaan illalla avaamaan asiakkaan puolesta ja sen sellaista. :) On "kultaiset" vessanhanat :D En tosiaan ole siinä mielessä luksuksen ystävä, että viihtyisin erityisesti niistä syistä jossain ja tarpeeksi pihi, että sijoitan rahat muuhun reissaamisessa. Ja tosiaan ujo.