Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen raivostuttavat tavat

Vierailija
28.01.2022 |

Olenkohan pikkusieluinen vai miten voikin ärsyttää. Haluan korostaa, että itsekin olen suurpiirteinen ihminen, mutta rajansa kaikella. Mies tiskaa ja laittaa astiakaappiin siis kuivauskaappiin astiat niin, että kaapin ovia ei saa kiinni ja kun yrität ottaa kaapista jotain niin astiat tippuvat päälle. Sitten se, että mies ei koskaan pyyhi tasoja, jos tekee ruokaa keittiössä. Tasot pitää pyyhkiä käytön jälkeen, mutta ei ymmärrä sitä ja keittiö aivan likainen. Sitten mies jättää tiskirätin tiskialtaan pohjalle vettymään eikä pese sitä tai purista kuivaksi. Sitten haiseva litimärkä rätti löytyy tiskialtaan pohjalta. Mies myös leipoo pullaa tai pitsaa pöytätasoilla ja jättää puhdistamatta taikinat niistä. En käsitä.

Ärsyttäisikö teitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille vähä b-rappua ni oppiipahan olemaan!

Vierailija
22/28 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, jos mies yhtäkkiä alkaisi toimia täysin eri tavalla kuin oli toiminut yksin asuessaan tai niinä vuosina, kun seurustelimme yhdessä. Milloin teillä tuo on alkanut ja mistä arvelet sen johtuneen?

No aina mies on tuollainen ollut.. Astianpesukonetta ei viitsinyt juuri koskaan täyttää silloin, kun meillä oli edellisessä asunnossa astianpesukone.. Tai täytti sen ihan miten sattuu eikä sinne mahtunut astioita. Eniten ihmetyttää tuo että ei pyyhi tasoja ja jättää keittiön hujan hajan, jos leipoo. Nykyään en edes innostu enää hänen leipomisestaan, kun tiedän, että kaikki on sitten hujan hajan. Niin en halua, että edes leipoisi mitään, koska itse en jaksa miehen jälkiä siivota. Ap

No mietipä. Onko tuo kuitenkin pientä? Mihin aikoinaan rakastuit? Tukeeko mies sua murheessa? Onko muuten rakas? Tuo on ärsyttävää - tiedetään. Mut ootko ite joka kohassa täydellinen??? Omassa ukossa on tooosi ärsyttäviä piirteitä. Mut tosipaikan tullen auttaa ja kannustaa. Se lienee kaikista tärkeintä💕💕💕

Ihan hyvä pointti. Mies on kyllä muuten yksi empaattisimmista ja hyväsydämisistä ja tunneälykkäimmistä ihmisistä joita tiedän. Joitain muitakin ongelmia tosin parisuhteessamme kyllä on joita en nyt lähde tässä avaamaan, että joo sinänsä kyllä olet oikeassa pientä tuo on, mutta sitäkin raivostuttavampaa. Jollain tasolla se kertoo myös siitä, että ei huomioi ja ajattele toista, kun jättää paikat levälleen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes käyttäytyy kuin nainen, naiset yleensä vain tekee noin.

Vierailija
24/28 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ressaa. On tottakai sinusta tosi ärsyttävää, mutta jos muuten mies on ihana ja hyvä, niin yritä vaan elää tämän asian kanssa.

Itselläni on vähän samaa ongelmaa, mutta meillä mies tekee ruoka hommat aina kaikki plus leipomiset. Minä kyllä siivoan aina hänen jälkensä, mitkä ei nyt noin pahat ole mitä omasta miehestäsi kerroit, mutta kuitenkin. Ja ollaankin sovittu, että hän kokkaa ja minä siivoon 😄 Ihan sopii mulle, vaikka muutenkin vain minä tämän kodin siivoon, mutta kun saan aina niin älyttömän hyviä ruokia/herkkuja, niin tottakai siivoan siitä hyvästä❤️

Vierailija
25/28 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto menee taas hermo. Mies leipoi eilen pitsaa ja sanoin, että siivoa ennen nukkumaanmenoa. Oli silleen joo joo. No aamulla kun menin keittiöön niin pöydät ja lattiat täynnä taikinaa, taikinakulho pesemättä lavuaarissa.. Ei näytä siivotulta. Oikeasti menee hermo. Olisi leipomatta pitsaa jos ei jaksa siivota. Nyt minun pitäisi siis siivota keittiö ennen kuin pystyn tekemään ruokaa.. Ap

Vierailija
26/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin monesti sitä, että jos sanoo ihan asiasta ja neutraalisti esim. " Oletko huomannut, että sulta jää ruuanlaiton jälkeen hella ja pöydät siivoamatta? Siihen on aika kurja tulla seuraavan kerran, kun joutuu kuivuneet roiskeet hinkkaamaan ennenkuin pääsee tekemään omia hommiaan. Voisitko jatkossa pyyhkiä pinnat heti tuoreeltaan, silloin ne lähtevätkin helpoimmin puhtaaksi? " Tuokin on toisen mielestä nalkuttamista tai turhaa huomauttelua. Että miten noita miehiä on kasvatettu, kun pieniinkään konkreettisiin asioihin ei pysty suhtautumaan asioina? Vastauksena (heti tai hetken päästä):" Kaikki pitää tehdä sun tavalla" (sanoinko mä niin, en) "No jos ei kelpaa niin tee ite" (niinhän mä joudunkin sen siivouspuolen tekemään, koska toinen ei tee) "Onko aina pakko nalkuttaa joka asiasta" (mielestäni tuo ei ole nalkuttamista) "Älä huuda" (puhun neutraalisti ja normaalilla äänenvoimakkuudella) "Jos on niin vaikeeta, niin ei oo pakko olla yhdessä" (tää on kuule vakavasti harkinnassa) "Oothan säkin silloin sitä, tätä ja tuota tehnyt/jättänyt tekemättä" (Olen ja jos/kun minulle on siitä huomautettu, niin olen yrittänyt korjata tapojani) .

Kuitenkin toinen osapuoli itse kertoo esim työpaikaltaan juttuja, kuinka ärsyttävää on, kun työkaverit jättävät paikat siivoamatta tai heille ei voi sanoa ihan työhön kuuluvasta jutusta, kun heti loukkaantuvat. Että mitä ja miten tuollaiselle tulisi viestiä, että a) hän ymmärtäisi että nyt arvostellaan yksittäistä tekoa, ei tekijää kokonaisuutena b) viesti menisi perille ja käytös muuttuisi tuossa kyseisessä asiassa?

Vierailija
27/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö sinne keittiöön!

Vierailija
28/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, jos mies yhtäkkiä alkaisi toimia täysin eri tavalla kuin oli toiminut yksin asuessaan tai niinä vuosina, kun seurustelimme yhdessä. Milloin teillä tuo on alkanut ja mistä arvelet sen johtuneen?

No aina mies on tuollainen ollut.. Astianpesukonetta ei viitsinyt juuri koskaan täyttää silloin, kun meillä oli edellisessä asunnossa astianpesukone.. Tai täytti sen ihan miten sattuu eikä sinne mahtunut astioita. Eniten ihmetyttää tuo että ei pyyhi tasoja ja jättää keittiön hujan hajan, jos leipoo. Nykyään en edes innostu enää hänen leipomisestaan, kun tiedän, että kaikki on sitten hujan hajan. Niin en halua, että edes leipoisi mitään, koska itse en jaksa miehen jälkiä siivota. Ap

No mietipä. Onko tuo kuitenkin pientä? Mihin aikoinaan rakastuit? Tukeeko mies sua murheessa? Onko muuten rakas? Tuo on ärsyttävää - tiedetään. Mut ootko ite joka kohassa täydellinen??? Omassa ukossa on tooosi ärsyttäviä piirteitä. Mut tosipaikan tullen auttaa ja kannustaa. Se lienee kaikista tärkeintä💕💕💕

Tuollaisella lässytyksellä juuri huijataan naiset suostumaan siivoamaan vuosikymmeniä miesten jälkiä. Ei hyvä.