Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viikonlopun yh panot

Vierailija
01.06.2015 |

Oliko kellään? Mulla oli ja vielä oikein kiihkeä tapaus. Perjantaina pokasin hänet baarista ja sängyssä oltiin jo tunnin päästä tapaamisesta. Viikonloppu menikin sitten nuollessa ja nussiessa, välillä tilattiin pizzaa ja otettiin vähän olutta. Tummatukkainen isotissinen herkkuperse, joka osasi imeä kullia ja nussia kunnolla. Sunnuntaina hän lähti himaan ottamaan lapsia vastaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh naista voi käydä painaassa aausta kun kersat on hoidossa

Vierailija
22/26 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen se yh, tai pikemminkin vuoro viikko äiti. Joka toisen viikon sitten panen toinen toistaan komeampia ja nuorempiakin miehiä. Vakkareita on parikin, niin irtoseksiin en niin lähde. Huomenna kyllä meinasin testata erään komean urheilijan. Mihin tässä parisuhdetta ja vikisevää ukkoa tarvii. Lapsiviikoillakin välillä saa, kun onhan ne lapset koulussa päivällä ja välillä yksi vakkari silloin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa paras tapa iskeä yh kannattaako olla suht suora ehdotuksessa vai lämmitellä ensin? Yh iskeminen on kuitenkin eri juttu kuin nuori nainen

Miten se on eri juttu ja miksi kuvittelet ettei nuori nainen voi olla yh?

Mä olen ollut yh teini-iästä saakka, röyhkeydestä en ole syttynyt koskaan.

Kohteliaisuutta arvostan.

Vierailija
24/26 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai yh:n lapsi/lapset ole joka toinen viikko missään?

Vai tarkoittaako yh yhteishuoltajaa?

Olen ollut siinä käsityksessä, että yh = yksinhuoltaja eli ihminen joka huoltaa lastaan yksin, ei lapsen toisen vanhemman kanssa.

Vierailija
25/26 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai yh:n lapsi/lapset ole joka toinen viikko missään?

Vai tarkoittaako yh yhteishuoltajaa?

Olen ollut siinä käsityksessä, että yh = yksinhuoltaja eli ihminen joka huoltaa lastaan yksin, ei lapsen toisen vanhemman kanssa.

No siksi minä kirjoitinkin, että vuoroviikko äiti. Mutta moni tuntuu pitävän minuakin silti yh:na. Vaikka yhteishuolto on isän kanssa ja häntä tuskin kukaan kutsuu yh isäksi. Tosin näistä vakkareista tai muistakaan ei ole kukaan yh:ksi kutsunut. Mutta helposti löytää tällaista seuraa, kun miehetkin ymmärtää etten halua vakavampaa suhdetta etenkään nyt.

Vierailija
26/26 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa jostain tuoreen YH-äidin.

Tämä nyt ei ole mikään treffi-ilmoitus, mutta olisi hauska kuulla että on oikeasti olemassa tuoreita äitejä joilla on haluja. Yleensä aina sanotaan, että vasta kun lapsi on vuoden ikäinen, niin alkaa himoja tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi