Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo hieroi rintojaan

Vierailija
11.03.2011 |

Tapahtuipa eilen kun harrastimme vaimon kanssa seksiä että, vaimon ollessa ratsastamassa päälläni hän alkoi yllättäen hieroa itse omia rintojaan.

Minä siinä alla katselin, oli muuten aika sexyä. onkohan tämä jo jotain itsetyydytystä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oliko kyseessä vaimosi itsetyydytys vai sinun? Luulenpa että vaimosi halusi vain antaa sulle nannaa silmänruokaa.

No joskus tosin saattaa käydä niin, että tissit alkaa kutista, jos on oikein rajusti naitu ja hikoiltu... mut jos se ei näyttäny raapimiselta, ni tuskin siitä oli kyse.

Vierailija
2/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha linjoille päässeet taas selaiset jotka eivät tiedä naisen fysiikasta mitään. Kiihoittuessa naisen nännit kovettuu ja rintoihin pakkautuu verta kuten sukuelimiinkin. Hierominen tuntuu hyvältä kun rinnat ovat eriyisen tuntoherkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä käsitellä rintoja seksin aikana. Orgasmi on voimakas ja supistelee paikkoja pitkään. Mies tekee mulle joskus orkkuja pelkästään rintoja käsittelemällä. Itse en siihen pysty.

Vierailija
4/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin nännit kovettuu, mutta tisseissä ei käytännössä ole juuri mitään tuntoa! Oikeesti! Arvatkaa harmittaako... Eikä oo mitkään silikonit.

Meni pitkään, ennen kun kehtasin sitä oikeen miehellekään edes myöntää, että rintojen nuoleminen/imeminen/hyväily seksin aikana ei erityisemmin tunnu missään. Näyttäähän se sit ihan kiihottavalta, onneksi sentään. Mut ei todellakaan voi yleistää.

Vierailija
5/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin! vaimosi on lesbo!ota tämä asia heti puheeksi vaimosi kanssa ja myös työkavereittesi kanssa.

Vierailija
6/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ootte ollu yhessä???

Toihan on ihan normaalia toimintaa,

jos ei ole aikasemmin vaan kehdannut sitä tehdä.

Luulen että kyseessä molemmille tarkoitettu nautinto:)

Vierailija
7/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä rintojen hieromisesta, mutta imeppä sä niihin fritsuja....kiihottavaa,hmm.

Vierailija
8/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se liikkui naidessa, se nainen.. =S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan