Käykö teidän teinit kesätöissä?
Itse olin teininä joka kesä vähintään kuukauden töissä. Yhtenä kesänä ei ollut muuta työtä niin "jouduin" äidin tuttavan mansikkamaalle poimimaan mansikoita. :D Aluksi melkein protestoin mutta oli se lopulta ihan hauskaa hommaa. :)
Kommentit (3)
Jos on ollut töitä ovat olleet. Mutta vain pieniä aikoja. Kesällä kuuluu olla vapaata teinilläkin. Jaksaa sitten taas talvella raataa! Hyvää kesälomaa vaan kaikille jotka sen jo nyt maanantaina aloittavat :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:56"]Jos on ollut töitä ovat olleet. Mutta vain pieniä aikoja. Kesällä kuuluu olla vapaata teinilläkin. Jaksaa sitten taas talvella raataa! Hyvää kesälomaa vaan kaikille jotka sen jo nyt maanantaina aloittavat :)
[/quote]
Tottakai pitää lomaillakin! :) Minusta on ollut hyvä tuo kuukauden kesätyöaika. Siinä on sitten ehtinyt lomaillakin. :) Ja useampi nuori pääsee töihin kun otetaan vain kuukaudeksi. :) Meidän aikana oli niitä "tienaa tonni" -projektejakin. Eli nuoria palkattiin kahdeksi viikoksi ja siitä sai tuhat markkaa.
Ap
Eivät ole käyneet, töitä ei ole oikein löytynyt.
3kpl teini-iän jo ohittanutta lasta.
Itse puolestani kävin kesätöissä 13-vuotiaasta alkaen.