Olin suosittu teini,
joka luisti kotiintuloajoista, ryyppäsi ja sekoili. Haluatko kysyä jotain tällaisen nuoruuden kokeneelta?
Kommentit (17)
Oletko edelleen suosittu ja haluttua seuraa, vai katkera ja yksinäinen?
Missä iässä huomasit olevasi ylipainoinen?
Montako eri sukupuolitautia sinulla on elämäsi aikana ollut?
0 sukupuolitautia. En ole katkera, vaan muistelen nuoruutta lämmöllä. Mielestäni oli hyvä, että rällästin kunnolla nuoruudessa. ap
Minäkin olin. Minua ihailtiin, minulla oli suuri kaveripiiri, kaupungin suosituin poika poikaystävänä ja biletin paljon, liiankin paljon.
Nykyään olen narkkari (opiaatti-koukussa) ja lukiokin jäi kesken sen takia, kun päihteet otti liian ison osan elämässä. Ei ole enää ystäviä ja olen päivät yksin kotona (paitsi silloin, kun tyypit, joilta ostan aineita, tulevat käymään). Olen menossa vieroitukseen, kunhan saan kerättyä rohkeuteni ja voimani, että uskallan lähteä käymään päihdeklinikalla ilmoittautumassa jonoon. Ellen ehdi tappaa itseäni sitä ennen. Hävettää ja kuvottaa oma peilikuva ja elämä. Toivottavasti sinulla menee paremmin.
Selvästi aistii, että olet ottanut opiksi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:24"]
Minäkin olin. Minua ihailtiin, minulla oli suuri kaveripiiri, kaupungin suosituin poika poikaystävänä ja biletin paljon, liiankin paljon. Nykyään olen narkkari (opiaatti-koukussa) ja lukiokin jäi kesken sen takia, kun päihteet otti liian ison osan elämässä. Ei ole enää ystäviä ja olen päivät yksin kotona (paitsi silloin, kun tyypit, joilta ostan aineita, tulevat käymään). Olen menossa vieroitukseen, kunhan saan kerättyä rohkeuteni ja voimani, että uskallan lähteä käymään päihdeklinikalla ilmoittautumassa jonoon. Ellen ehdi tappaa itseäni sitä ennen. Hävettää ja kuvottaa oma peilikuva ja elämä. Toivottavasti sinulla menee paremmin.
[/quote]
Tsemppiä sinulle! Toivottavasti saat asiasi kuntoon. Minä olen rajuista nuoruusvuosistani ja vuosisadan biletyksistä huolimatta ollut aina hyvä koulussa. Ikää nyt 29v. ja tutkintoina VTM ja KTM. ap
Mitä ajattelet niistä, jotka viettivät nuoruutensa rauhallisesti ja rellestämättä, kotonaan tai kaverin luona enemmän kuin kartsalla?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:26"]
Mitä ajattelet niistä, jotka viettivät nuoruutensa rauhallisesti ja rellestämättä, kotonaan tai kaverin luona enemmän kuin kartsalla?
[/quote]
En mitään erikoista. Huomaan, että monet ovat alkaneet elää vasta pari-kolmekymppisenä. Ovat usein aika kapeakatseisia ja täälläkin suureen ääneen paheksuvat ihmisiä, jotka ovat eläneet erilailla kuin he. ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:29"]
[/quote]
En mitään erikoista. Huomaan, että monet ovat alkaneet elää vasta pari-kolmekymppisenä. Ovat usein aika kapeakatseisia ja täälläkin suureen ääneen paheksuvat ihmisiä, jotka ovat eläneet erilailla kuin he. ap
[/quote]
Tästä kommentistasi voi päätellä sen, että itsekin, jos et nyt paheksu niin ainakin vähättelet, ihmisiä jotka ovat erilailla kuin sinä. Tunnen muutaman sinun kaltaisesi ja en osaa arvostaa heitä millään tavalla, sinun tavoin hekin ovat jo aikuisia ja moni korkeasti koulutettujakin, mutta auttamatta henkisesti hieman vajaalla, tosin luulevat itsestään suuria.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:29"]
[/quote]
[/quote]
Tästä kommentistasi voi päätellä sen, että itsekin, jos et nyt paheksu niin ainakin vähättelet, ihmisiä jotka ovat erilailla kuin sinä. Tunnen muutaman sinun kaltaisesi ja en osaa arvostaa heitä millään tavalla, sinun tavoin hekin ovat jo aikuisia ja moni korkeasti koulutettujakin, mutta auttamatta henkisesti hieman vajaalla, tosin luulevat itsestään suuria.
[/quote]
Kommenttisi kuvastaa varmaan enemmän omaa ajatusmaailmaasi kuin minun. ap
Hei täällä toinen! Join ekat kännit 13vee isin jääkaapista varastetulla kaljalla, poltin samalla TUPAKAN ja luistin kotiintuloajasta. Krapulassa menin kouluun ja OKSENSIN!!
Haluatteko kysyä multakin?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:42"]
Hei täällä toinen! Join ekat kännit 13vee isin jääkaapista varastetulla kaljalla, poltin samalla TUPAKAN ja luistin kotiintuloajasta. Krapulassa menin kouluun ja OKSENSIN!!
[/quote]
Oletko edelleen 13?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:42"]
[/quote]
Oletko edelleen 13?
[/quote]
En mutta mulla oli raju nuoruus kuten ap:lla. Ajattelin jos joku tahtoisi kysyä jotain.
Hei olin myös eka joka otti huulikorun meidän koulussa ja mulla oli isoin halkio Lewiksissä! Olin aika rankka.
I feel you ap.
Miten saan ripulini loppumaan?