Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla juuri asiakkaana eräs nimekäs firma (tarjoilija) ja....

Vierailija
12.05.2015 |

Voin luvata, etten IKINÄ osta kyseiseltä firmalta mitään! Käyttäytyvät kuin siat, kiroilevat ja möykkäävät. Ovat erittäin epäkohteliaita minulle, tytöttelevät minua (ikää 33) ja örisevät. Osa jo niin humalassa, etten voi tarjoilla alhoholia hänelle enää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiiiin???

Vierailija
2/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en vähästä ota nokkiini, mutta äitini huorittelu menee jo yli. Ja huorittelu yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:55"]niiiiiin???

[/quote]

Niin mitä? Ap

Vierailija
4/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:54"]Voin luvata, etten IKINÄ osta kyseiseltä firmalta mitään! Käyttäytyvät kuin siat, kiroilevat ja möykkäävät. Ovat erittäin epäkohteliaita minulle, tytöttelevät minua (ikää 33) ja örisevät. Osa jo niin humalassa, etten voi tarjoilla alhoholia hänelle enää.
[/quote]

Missäpäin suomea?:DD

Vierailija
5/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:05"]Ja kyseessähän oli siis netanttilan porukka! Ap
[/quote]

Tää on feikki Ap! En sano kys. Firman nimeä. (Vaikka mieli tekisi)
Oikea Ap.

Vierailija
6/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:54"]Voin luvata, etten IKINÄ osta kyseiseltä firmalta mitään! Käyttäytyvät kuin siat, kiroilevat ja möykkäävät. Ovat erittäin epäkohteliaita minulle, tytöttelevät minua (ikää 33) ja örisevät. Osa jo niin humalassa, etten voi tarjoilla alhoholia hänelle enää.
[/quote]

Missäpäin suomea?:DD
[/quote]

Länsirannikolla. Ap

Vierailija
7/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((

Vierailija
8/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori vai Rauma?

Vierailija
9/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps... Tiedän ton tunteen. Kerran ruokin eräitä hyvännäköisiä ja kuuluisia miestanssijoita. Ei ole paljon heidän suklaasilmänsä minun sydäntäni sulatelleet, sen verran järkkyä käytös oli.

Vierailija
10/14 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös päinvastoin. Eräällä takavuosien työpaikalla oli firman järjestelmä tai joku henkilö, en tiedä, tehnyt jonkin mokan ja asiakkaat olivat saaneet laskut kahteen kertaan eri laskunumerolla. Minä puhelinvaihteessa siihen aikaan sain suurimmat haukut, vaikka en käsitellyt laskuja lainkaan, vaan ne lähtivät pääkonttorilta kokonaan eri paikasta sen mukaan mitä myyjät olivat lyöneet koneeseen - kyseessä siis yritysmyynti. Minun hommaksi annettiin kuitenkin selvittää asia eikä saanut laittaa näitä puheluja eteenpäin. No siinä korvat kuumana haukusta tuli yksi asiakas, joka oli oikein leppoisa "sattuuhan sitä, tämä on inhimmilistä. Kyllä minä luotan että se korjaantuu" ja toivotti mukavat päivät ja jutteli muutenkin mukavia hetken. Sen jälkeen tein joka ikisen alan ostoksen siitä liikkeestä, siihen asti kun omistaja sitä pyöritti. Sittemmin hän jäi eläkkeelle ja sen alan ostoksia ei enää nykyään niin paljon tarvitse. 

Vierailija
11/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:20"]Pori vai Rauma?
[/quote]

Ei kumpikaan. Ap

Vierailija
12/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku

Vierailija
13/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, ammatinvalintakysymyksiä... huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja sikoja on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa, itse voi valita sen, antaako tuollaisen kohottaa omaa verenpainettaan. Jos/kun asiakaspalvelun on ammatikseen valinnut, niin sillä sitten mennään. Ei ne asiat mammapalstalla vinkumalla muutu.

Vierailija
14/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten artistien tai tanssiryhmien kanssa MULLA ei ole ollut mitään ongelmia koskaan. Ollaan reiluja ja kivoja, niin kaikki hoituu.

Firmat ovat toisinaan hieman haasteellisia, mutta hyvin niistäkin on pärjätty ja parhaat tipit saatu.