Poikani 16 on myöhässä kotiintuloajasta jo 1.5 tuntia...
Huolestuttaa.Ei vastaa myöskään viesteihin eikä puheluihin.Adhd poika vielä kyseessä.Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?Odottaako pitää vaan.Pelkään et jotain on sattunu...
Kommentit (48)
Kyllä on kamalan styrängin poika saanut ristikseen kun on tollanen äiti! Sehän on jumalauta iso mies. Anna sen mennä ja lakkaa kyttäämästä. Kyllä se itsestään osaa pitää huolen varmaan paremmin kuin sinä ittestäs.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:14"]Mä en vaan osaa käydä nukkuun ennenkuin poika on kotona.Mä en oo facessa niin en voi sitäkään kautta laittaa viestiä. [/quote] No tiedätkö poikasi facen saliksen? Jos tiedät, menet sinne kyselemään, jos ei kohta ala tulemaan. [/quote] Haloo!! Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!
[/quote] HALOO, mieti nyt kuule itse vähän mitä vastailet! (ohis)
Mun poika ainakin on vielä ulkona, mutta sen verran luotan siihen! Jos sillä on vaan fiksut kaverit niin en usko että on mitään hätää! Katot sitten aamulla jos ei näy tai kuulu. Turha nyt päätään vaivata jos ei saa yhteyttä.
Poikahan on saattanut ihan vain nukahtaa. Minullekin kävi niin joskus, olin katsomassa elokuvaa myöhään illalla kavereiden kanssa ja nukahdin sitten sinne. Kotiintuloajasta myöhässä 3h, soitin kyllä heti äidille kun heräsin, oli monta kertaa soittanut. Eiköhän poika sieltä kotiin tupsahda, on varmasti hyvä syy :)
Siis monet 16-vuotiaat asuvat jo yksin! Herrajumala kyllä sitä tuosaa iässä kuljettiin pitkin öitä kylillä kavereiden kanssa. Kotiin mentiin aamusta nukkumaan. Nyt pikkasen valoja tauluun. Sun pojalla on parempaa tekemistä ku olla kotona....
16-vuotias ja koulut juuri päättynyt. Todennäköisesti hyvässä seurassa viettämässä kesäiltaa kavereidensa kanssa! Turhaan murehdit.
Mee poikasi koneelle ja katso jos vaikka hänen Face aukeisi kun avaat koneen (omalla pojalla on niin)...ja jos aukeaa niin sinne sitten viesti että pojasta ei kuulu ja olet huolissasi ja jos joku tietää missä poika on niin ilmoittais sulle (tosin sitten joudut laittaan sun puh numeron sinne) tai et ilmoittais pojalle että oot huolissasi. (5)