Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni jonnet hiljaseksi kun isäntä tuli paikalle nolot

Vierailija
2/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herää kohta sympatiat noita v-päitä kohtaan eihän he nyt ketään sentään oo tappannuraiskannu ja av:lla joiltain lähtenny niin mopo lapasesta tän jutun kanssa että huoh.Epäilen että näitä avauksia tehtailee joku puolituttu jota noi pennut on kanssa häiriköinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:10"]Oikeasti, olin aluksi ärsyyntynyt teinien käytöksestä. Todella ala-arvoista. Mutta nyt ärsyttää asian jatkuva vatvominen. Loppujen lopuksi ketään ei sattunut, teinit hölmöilivät, joten annetaan asian jo olla. (Tämä ei poista sitä tosi asiaa, että nämä käyttäytyivät kuin idiootit)
[/quote]
Miksi asian pitäisi antaa olla. Itse noi vatipäät laitto ton videon youtubeen vain nolatakseen ton naisen. Ikävä kyllä pilkka osu omaan nilkkaan ja nyt saa tuntea omassa nahassaan miltä vittuilu ja kiusaaminen tuntuu.

Vierailija
4/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusin oikeushenkilön päälle viime lauantaina.

Vierailija
5/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo videon naurava lehmä tekee varmaan tästä näitä aiheita tänne.

Vierailija
7/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus

Vierailija
8/12 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään hakannu. Typerä otsikko, kalastelet vaan huomiota. Ootko toi keski-ikäinen mielensäpahoittaja-akka?

Vierailija
9/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyseistä videoa pitäisi jakaa?

Vierailija
10/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tunnistaa omikseen? voi v... mitä teinejä. 

Vierailija
11/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:52"]

Jumalauta mitä käytöstä!
[/quote]
Ihan lopussa mentiin laittomuuksiin vasta kun elämäm koululainen tuli kieltämään laillisen kuvaamisen julkisella paikalla. Kannattaisi ottaa säännöistä selvää eikä esittää mitään wt poliisia

Vierailija
12/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olin aluksi ärsyyntynyt teinien käytöksestä. Todella ala-arvoista. Mutta nyt ärsyttää asian jatkuva vatvominen. Loppujen lopuksi ketään ei sattunut, teinit hölmöilivät, joten annetaan asian jo olla. (Tämä ei poista sitä tosi asiaa, että nämä käyttäytyivät kuin idiootit)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi