teiniäiteys
Mitä mieltä olette teiniäiteydestä ja onko se fiksumpaa tehdä apourtti
Kommentit (4)
Siinä vaiheessa kun laittaa aborttipäätöksensä foorumikommenttien varaan, voi jo sanoa että suosiolla vaan se abortti.
Jos osaa itsenäisesti harkita asiaa kaikilta kannoilta ilman foorumeilla itkemistä, voi lapsen pitämistäkin harkita.
Itse täytin juuri 20. Nyt olen kolmatta kertaa raskaana rv 32+4. Tulin raskaaksi ensimmäistä kertaa kun olin juuri täyttämässä 15 vuotta. Raskauteen johti yhdenyön suhde ja lapsen isä uhkasi tappaa minut kun sai tietää vauvasta ja vanhempani painostivat aborttiin. Raskausviikolla 7 marssin lääkäriin tekemään aborttia. Mutta marssin pois lääkäristä kasvava vauva vatsassani,en voinut kuunnella muita vaan päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tulla hyväksi äidiksi. Sain terveen tyttölapsen Helmikuussa 2011. Olin onnellisempi kuin koskaan. Vuoden 2011 lopussa tapasin miehen jonka kanssa vieläkin ollaan yhdessä . 2012 marraskuussa meille syntyi pienen pieni keskospoika rv 29. Poikamme selvisi ja on nykyään ihana ja iloinen isopieni poika. Martta (eli tämänhetken masuasukki) olisi määrä syntyä heinäkuun puolilla välin ja nyt rupeaa pieni pelko syntymään ettei tule ennenaikojaan.
Meidän perheen tarina oli aika positiivinen huolimatta siitä että olin huumekoukussa kun rupesin esikoista odottamaan. Muista kuunnella omaa sydäntäsi kun päätät jatkatko raskautta vai et :)
riippuu ihmisestä. Minä en tekis, ku oon hyvin kypsä ikäisekseni, tykkään lapsista, ja pystyisin kasvattamaan lapsen ihan yhtä hyvin kuin vanhempikin ihminen. Olen itse saanut hyvän kasvatuksen :) Ainoa ongelma olisi raha, vielä kun tyypit haluaa poistaa lapsilisät=väärin!
t.16v